ویژگی‌های لورفته گوشی OnePlus Nord قبل از رونمایی

0
88

Evan Blass مشخصات OnePlus Nord را به طور کامل فاش کرده است. او تأیید کرده که این گوشی وان پلاس با یک پنل 6.4-AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز، دوربین چهارگانه در پشت بدنه، دو دوربین سلفی، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی 30 وات عرضه خواهد شد و حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه را در خود جای داده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، این گوشی وان پلاس در 21 جولای (31 تیر) در یک رویداد آنلاین رونمایی می‌شود.

کمتر از دو هفته تا تاریخ رونمایی OnePlus Nord فاصله داریم. پیش از این اطلاعات اندکی از این گوشی فاش شده بود و وان پلاس تیزری را نیز منتشر کرده بود. اما اینک تمام مشخصات این دستگاه به صورت کامل فاش شده است.

Evan Blass معروف تصویری را منتشر کرده که مشخصات OnePlus Nord را نشان می‌دهد که بیشتر اطلاعات فاش شده قبلی را تأیید می‌کند.

در حالی که OnePlus Nord یک گوشی 5 جی عالی با پردازنده‌ی Snapdragon 765G کوالکوم است؛ بیشتر کاربران از دوربین‌های آن هیجان زده خواهند شد. گزارش‌های قبلی نشان می‌دادند که این گوشی با شش دوربین عرضه خواهد شد و یک سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX568 در آن قرار گرفته است. علاوه بر این یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی، حسگر عمق 5 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار آن تعبیه شده و دارای دو سنسور 32 و 8 مگاپیگسلی در دوربین سلفی است.

برآورد اولیه قیمت این گوشی حدود 300 دلار آمریکا است و OnePlus وعده داده است که این گوشی بیش از 500 دلار قیمت نداشته باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها