ویژگی جدید و جذاب برنامه Google Maps

0
1970
ویژگی جدید و جذاب برنامه Google Maps

ویژگی جدید و جذاب برنامه Google Mapsکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت گوگل و برنامه Google Maps منتشر شده است که نشان می دهد این برنامه ویژگی جدید و جذابی را به برنامه خود اضافه کرده است.

رونمایی از ویژگی جدید برنامه Google Maps

شرکت گوگل به تازگی یک ویژگی جدید را به برنامه Google Maps در گوشی های اندرویدی اضافه کرده است که می تواند نگاه خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند. این ویژگی برای افرادی است نمی خواهند حراجی جدیدی را از دست بدهند. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد که کسب و کارها و مغازه های مورد علاقه خود را دنبال کنند و از اخبار ، مراسم و تخفیف های این فضاها در آینده مطلع شوند.

شیوه کار این افزونه

شما تنها کافیست که فضای مورد علاقه خود مانند کافی شاپ ، لباس فروشی ، فروشگاه را دنبال کنید و روی گزینه Follow کلیک کنید. زمانی که شما دنبال کردن یک مغازه ای را شروع کنید ، هر خبری که این مغازه منتشر کند ، شما هم یک اعلان دریافت خواهید کرد که می تواند برای شما دوستان جذاب و جالب توجه باشد.

ویژگی جدید و جذاب برنامه Google Maps

ویژگی جذاب برنامه Google Maps

همچنین گوگل اعلام کرده است فضاهایی که هنوز کسب و کارهای خود را آغاز نکرده اند به زودی روی نقشه پدیدار خواهد شد که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد. زمان آغاز به کار هر کسب و کاری به صورت نارنجی رنگ زیر فضای موردنظر دیده می شود و این موضوع را کاربران گوشی های اندروید به راحتی می توانند ببینند.

زمان رونمایی از افزونه برنامه Google Maps

این افزونه در تمام کشورها فعال نخواهد بود اما گوگل اعلام کرده است که به زودی این افزونه در شهرها و کشورهای زیادی توسعه خواهد یافت.

ویژگی های برتر برنامه Google Maps

نکته‌ی جالب، مکان انتخاب وسیله‌ی نقلیه‌ای است که با آن قصد پیمودنِ راه را داریم. خودرو، اتوبوس عمومی، پیاده و دوچرخه، گزینه‌هایی هستند که با انتخاب آن‌ها، پیشنهاد‌ها و اطلاعات ارائه‌شده توسط اپلیکیشن به شما تغییر می‌کند.

خوب است به این موضوع نیز اشاره کنیم که کاربران می‌توانند از طریق منوی همبرگری، به اطلاعات شهری‌ نظیر رستوران‌ها، جایگاه‌های سوخت، ایستگاه‌های اتوبوس و… دسترسی داشته باشید. به‌عنوان مثال، با انتخاب گزینه‌ی رستوران، این امکان وجود دارد تا رستوران‌ها را بر اساس وعده‌‌های غذایی (صبحانه، ناهار و شام) دسته‌بندی کنید.

علاوه بر ویژگی‌های یادشده، گوگل‌ مپ از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. به واسطه‌ی این دستورات، کاربران می‌توان اقدام به ‌بی‌صدا کردن یا باصدا کردنِ راهنمای صوتی کنند، در مورد پیچِ بعدی پرس‌و‌جو کنند یا درباره‌ی جایگاه‌های سوختِ پیش‌ِ‌رو اطلاعات کسب کنند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها