ویژگی های بی نظیر گوشی های iPhone که آرزوی کاربران اندرویدی است!

0
484
آرزوی کاربران اندرویدی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی های بی نظیر و خارق العاده گوشی های iPhone بپردازیم که تا حد زیادی آرزوی کاربران اندرویدی است. قطعا این ویژگی ها می تواند نگاه شما کاربران را به خود جلب کند.

شروع رقابت گوشی های اندرویدی با گوشی های iPhone

گوشی های iPhone شرکت اپل در ماه ژوئن سال 2007 به بازار عرضه شد و تنها 16 ماه بعد اولین رقیب آن یعنی یک گوشی با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شد. این گوشی توسط شرکت HTC با عنوان T-Mobile G1 ساخته شد و همین موضوع نشان داد که این پلتفرم قابلیت های پنهان زیادی دارد و زمانی که موتورولا گوشی DROID را در نوامبر سال 2009 به بازار عرضه کرد ، اشتیاق کاربران اندروید بیشتر از گذشته شد.

ناگهان 85 درصد کاربران گوشی در سرتاسر جهان به سیستم عامل Open Source اندروید محلق شدند. البته ویژگی هایی در گوشی های iPhone وجود دارد که کاربران اندروید آرزوی آنها را دارند.آرزوی کاربران اندرویدی

سوال اساسی و جالب توجه از کاربران اندرویدی

اخیر سوالی در شبکه های مجازی مطرح شده که این سوال بدین صورت است که شما دوست دارید کدام یک از ویژگی های گوشی iPhone به سیستم عامل اندروید اضافه شود. بر اساس جواب های رسیده به نظر می رسد که کاربران اندروید تمایل دارند تا بتوانند با کلیک روی منوی استاتوس این منو به صورت اتوماتیک بسته شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بعضی از کاربران اندرویدی با استفاده از برنامه روت توانسته اند به این ویژگی دست پیدا کنند.

درخواست برنامه هایی مشابه سیستم عامل iOS

یکی دیگر از کاربران پاسخ داده است که ما واقعا به سیستم اتصال دو گوشی iPhone به یکدیگر بدون نصب برنامه ای حسودی می کنیم. این کاربر همچنین به این موضوع اشاره کرده است که خیلی از برنامه ها کیفیت بهتری در سیستم iOS دارند و همیشه اولین به روزرسانی ها برای این سیستم عامل به بازار عرضه می شود. در آخر اینکه این کاربر اظهار داشته که امیدوار است برنامه اس ام اس اندروید روزی شبیه برنامه iMessage اپل شود. اضافه شدن این برنامه را خیلی از کاربران درخواست کرده اند.

ضبط صفحه نمایش از آرزوهای دیرینه کاربران سیستم عامل اندروید است

بعضی از کاربران اندروید همچنین تمایل دارند تا سیستم ضبط صفحه نمایش گوشی با صدای داخلی مانند گوشی iPhone را در سیستم عامل اندروید هم مشاهده کنند. نکته جالب اینکه یکی از کاربران گلکسی اس 8 اعلام کرده است که سیستم دسترسی به دستیار صوتی بیکسبی را به طور کامل تغییر داده است و حال دیگر نمی داند چجوری می تواند به از این قابلیت استفاده کند!

یکی دیگر از کاربران اندرویدی در پاسخ به این سوال اعلام کرده است که تمایل حذف یک سری از برنامه های از پیش نصب شده در سیستم عامل اندروید دارد که این ویژگی در گوشی های iPhone دیده می شود ولی متاسفانه این ویژگی تنها با روت کردن گوشی در این سیستم عامل امکان پذیر خواهد بود. همیشه گفتن مرغ همسایه غازه! اگر شما از گوشی اندرویدی استفاده می کنید باید بگوییم این سیستم عامل هم ویژگی های منحص به خود را دارد.

منتظر نظرات شما در مورد دو سیستم عامل اندروید و iOS در بخش کامنت ها هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها