ویژگی جدید لینکدین برای کاربران هندی و کمک به کسب و کارهای کوچک

0
186

پلتفرم اختصاصی شبکه ای مایکروسافت به نام لینکدین روز دوشنبه اعلام کرد که برای کسب و کارهای هندی برنامه ویژه ای دارد و ویژگی ای را در اختیار انان قرار خواهد داد که به صاحبین کسب و کارها و فریلنسرها اجازه می دهد خدمات خود را به پروفایل لینکدین شان اضافه کنند.

ویژگی open for business چیست؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gadgetsnow، این ویژگی که در ماه جولای در آمریکا رونمایی شد، ویژگی ای است که اکنون در هند و بقیه کشورهای دنیا نیز رونمایی شده است و روشی برای کسب و کارهای کوچک و فریلنسرها است تا به آنها نشان دهد که انها اماده تجارتی باز هستند.

بر طبق اعلانیه شرکت، لینکدین بر اساس این ویژگی متعهد شده است که از کسب و کارهای کوچک و متوسط و فریلنسرها در سراسر دنیا حمایت کند.

پلتفرمی خاص برای کمک به کسب و کارها

آلن بلو، هم بنیانگذار و نائب رئیس مدیر محصول لینکدین در این باره می گوید: “با 660 میلیون عضو و 30 میلیون شرکتی که در  پلتفرم ما در سراسر دنیا وجود دارد، لینکدین تبدیل به یک پلتفرم خاص برای کمک به فریلنسرها و کسب و کارهای کوچک استارت اپی شده است که بهره ور تر و موفق تر باشند و فرقی ندارد که این کسب و کارها کجای دنیا واقع شده باشند، در دوبی باشند یا اسکاتلند.

بازاریابی دهانی

بر اساس تحقیقات این شرکت، کسب و کارهای کوچک بسیار متکی به بازاریابی دهانی هستند تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند. ویژگی Open for business که لینکدین به تازگی برای کشورهای دیگری چون هند ارائه داده است می تواند به این شیوه بازاریابی کمک کند و پیدا کردن اعضا برای هم را ساده تر کند. آنها می توانند به هم پیام دهند و مرجعی برای یکدیگر باشند.

بیش از 60 میلیون از کاربران لینکدین در هند هستند و این بزرگترین بازار لینکدین پس از امریکا است که بازار رو به رشدی حساب میشود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها