ویژگی های جدید WatchOS 6 در اپل واچ : از چرخه قاعدگی تا یافتن آهنگ

0
631
ویژگی های جدید WatchOS 6 در اپل واچ : از چرخه قاعدگی تا یافتن آهنگ

آخرین به روز رسانی سیستم عامل اپل به نام WatchOS از جانب اپل برای ساعت های هوشمند این برند ارائه شده است و ویژگی های جذاب آن نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

ویژگی های جدید WatchOS 6 چیست؟

اپل ماه گذشته به روزرسانی های مربوط به آیفون و آیپد را منتشر کرد و به روزرسانی های اپل تی وی و اپل واچ را نیز منتشر کرد. پوشیدنی های  اپل اکنون می توانند سیستم عامل خود را به سوی WatchOS 6 به روز کنند که شامل چندین برنامه جدید اپل مانند Voice Memos ، برنامه های آب و هوایی جدید و ویژگی های جدید مانند لمس صفحه با دو انگشت می شود برای صحبت با ساعت به آن اضافه شده است.

WatchOS 6 در اپل واچ سری 5 نصب شده است ، جدیدترین ساعت از سری ساعت های اپل که دارای صفحه نمایش همیشه روشن و یک قطب نمای داخلی است. قبل از شروع استفاده از ویژگی های جدید در WatchOS 6 ، ابتدا باید iOS 13 را بر روی آیفون خود که ساعت شما به آن متصل است ، نصب کنید.

حذف برنامه ها از صفحه نمایش

کاربران از این پس می توانند برنامه های از پیش نصب شده اپل را که نمی خواهند از روی ساعت خود و صفحه نمایش آن حذف کنند. برای انجام این کار کاربران تنها می‌توانند با فشار دادن طولانی روی هر برنامه و پس از آمدن نماد X بر روی آن زده و پس از تایید، برنامه مذکور را حذف کنند. اگر نیاز به نصب مجدد یک برنامه داشتند نیز می‌توانند به راحتی آن برنامه را از اپ استور دانلود کنید.

ویژگی های جدید WatchOS 6 چیست؟

آگاهی از چرخه قاعدگی

این ویژگی جدید که برای خانم ها بسیار جذاب است، برنامه ای برای آگاهی از چرخه قاعدگی است. ردیابی سلامت زنان در این برنامه قابل استفاده است. اپل در این بروز رسانی یک برنامه اختصاصی ردیابی چرخه قاعدگی در ساعت کاربران قرار داده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند از سلامت کلی بدن خود طی این دوره آگاه شوند. همچنین در این ویژگی می توانید از روزهای باروری نیز آگاه شوید.

اضافه شدن اپ استور در ساعت

اپل یک برنامه اَپ استور اختصاصی را در WatchOS 6  اضافه کرده است که می‌توانید از آن برای بارگیری مستقیم برنامه‌ها به ساعت استفاده کنید. اکنون کاربران برای مشاهده پیشنهادات برنامه اپل و یا جستجوی یک برنامه خاص یا به روزرسانی هر برنامه تنها می ‌بایست برنامه اپ استور را در ساعت خود باز کنند.

آگاهی از چرخه قاعدگی

سیری، این چه اهنگی است؟

اگر آهنگی خاص روی مختان رفته که نام آن را نمی دانید، اکنون با این ویژگی می توانید به راحتی نام خواننده و آهنگ را پیدا کنید. کنون برنامه شازم (Shazam) وارد اپل واچ شما شده است. شما فقط باید از سیری بخواهید که یک آهنگ مشخص را برای شما پیدا کند و چند ثانیه بعد نام این هنرمند را خواهند شنید و آهنگ برای کاربران پخش خواهد شد.

شما می توانید با سوال کردن از دستیار صوتی ساعت مچی خود  این سوال را بپرسید که هی سیری، این چه آهنگی است؟ و سیری به جستجو برای آن اهنگ ادامه می دهد تا آن را پیدا کند.

سیری، این چه اهنگی است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها