پاسخ به مشکلات اندروید با هشتگ AndroidHelp# در توئیتر

0
410

گوگل برای پشتیبانی فنی در توئیتر ، هشتگ #AndroidHelp را راه اندازی کرد. در این صورت این شرکت به همه مشکلات مربوط به سیستم عامل‌های اندروید به صورت عمومی پاسخ می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، کمپانی گوگل اکنون به تمام مشکلات مربوط به سیستم عامل اندروید در توئیتر پاسخ می‌دهد، و شما نیاز به استفاده و ورود به دایرکت مسیج برای درخواست کمک را ندارید.

این شرکت اعلام کرده است که اکنون به کاربرانی که مشکلات خود را با هشتگ #AndroidHelp توئیت می‌کنند، کمک خواهد کرد.

گوگل همچنین اطلاعات متفاوتی درباره روش جدید پشتیبانی فناوری خود در Reddit ارائه کرده و خاطرنشان کرده است که پاسخ های آن از طریق صفحه رسمیAndroid Twitter دریافت می‌شود.

علاوه بر این، این غول فناوری گفته است که با استفاده از هشتگ در توئیتر می توانید درمورد بیشتر نگرانی های مربوط به سیستم عامل اندروید خود از جمله عیب یابی عمومی، هویت و تأیید هویت، دسترسی و امنیت، پاسخ کارشناسانه دریافت کنید.

گوگل تا کنون اعلام نکرده که  چرا به جای ادامه روشی که  کاربران از طریق دایرکت مسیج DM مشکلات خود را اعلام می کردند؛ اکنون قصد دارد به صورت عمومی و از طریق هشتگ این کار را انجام دهد.

شاید این فناوری به علت عمومی بودن این پرسش و پاسخ ها ، مشکلات ناشی از تشخیص پیام ها و جدا کردن هرزنامه ها را ندارد. علاوه بر این افراد می توانند با جست و جو این هشتگ به پاسخ سوال های خود برسند و قبل از  اینکه از اندروید کمک بخواهند مشکلات سیستم عامل خود را از طریق این توئیت ها برطرف کنند. این کار، حجم سوالات مشابه و تکراری را که اندروید به آن پاسخ می‌دهد؛ به مرور کمتر خواهد کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها