پاناسونیک اولین عینک VR مجهز به HDR را در CES 2020 ارائه کرد

0
1003

عینک VR پاناسونیک از HDR پشتیبانی می‌کند و به سبک steampunk ساخته شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، مشکل بزرگی که درباره عینک‌های واقعیت مجازی وجود دارد این است که آنها هنوز هم شبیه به عینک‌های واقعیت مجازی هستند؛ نمی‌خواهیم بگوییم پاناسونیک این مسئله را با عینک‌های VR مخصوص خود در CES حل کرده است ، اما این پروژه نشان دهنده پیشرفت است. در اصل آنها عینک معمولی و سبک steampunk هستند.

عینک نه هدست!!!

این محصول پاناسونیک یک عینک واقعیت مجازی است نه یک هدست. همچنین پیشرفت‌های فنی نسبت به سایر گزینه‌های موجود در بازار ارائه می‌دهد. پانل‌های میکرو OLED ، که توسط Panasonic و Kopin ساخته شده‌اند ، وضوح بسیار بالایی دارید و همچنین اولین عینک VR با پشتیبانی از HDR است.

پاناسونیک از فن آوری صوتی خاص خود در این عینک استفاده کرده است. این شرکت می‌گوید از طراحی‌های نوری دوربین Lumix و فن آوری های پردازش سیگنال مشابه که در تلویزیون‌ها و پخش کننده‌های Blu-ray وجود دارد در این مدل استفاده شده است.

بعید است پاناسونیک این عینک را به عنوان یک کالای مصرفی به فروش برساند. درعوض ، این محصول به برنامه‌های تجاری اشاره دارد که احتمالاً در کنار شبکه‌های 5جی و ورزش‌های VR ظاهر می‌شوند. شرکت‌های ژاپنی امسال با توجه به بازی‌های المپیک در توکیو و اینکه هنوز خدمات 5جی در این کشور راه اندازی نشده‌اند ، فعالیت های زیادی داشته اند.

اما برداشت اصلی ما از نسخه‌ی نمایشی پاناسونیک این است که بهتر است سراغ عینک‌های  VR با کیفیت بالا و ظاهر بهتر بروید. اگر چه ممکن است این محصول به صورت عملی در اختیار مصرف کنندگان قرار نگیرد؛ اما راهی را باز خواهد کرد تا فناوری VR برای  مخاطبان جذاب‌تر شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها