پاکسازی پلتفرم Windows از تبلیغات

0
845

مایکروسافت بلاخره دست به کار تمیز کردن ویندوز از تبلیغات اضافه می‌شود!

به گزارش کالاسودا و نقل از ZDNET، مایکروسافت تصمیم گرفته است تصمیمات نادرستش را در مورد ویندوز 10 اصلاح کند. برای شروع، مایکروسافت اعلام کرده است که در تاریخ 1 ژوئن 2020، تبلیغات را از روی پلتفرم Universal Windows Platform /UWP حذف خواهد کرد.

پلتفرم تبلیغات مایکروسافت تاکنون پذیرای تبلیغات توسعه دهندگان، استودیو‌های بازی سازی و شرکت‌های تبلیغاتی بوده است که دوست داشتند تبلیغاتشان را روی پلتفرم ویندوز عرضه کنند.

به گفته‌ی مایکروسافت، توسعه دهندگانی که تا الان از این سرویس استفاده می‌کردند، تا 31 مارس باقی پولشان را دریافت خواهند کرد و باید پس از این به فکر پلتفرم‌های تبلیغاتی دیگر باشند.

ایده‌ی پلتفرم UWP با وجود تمام جذابیت‌هایش، به گفته مدیران مایکروسافت هیچ وقت ریشه نگرفت. دلیلش این است که بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزاری، ویندوز یونیورسال را پلتفرمی نمی‌دیدند که ارزش اینهمه هزینه و وقت را داشته باشد.

بر اساس گزارشات رسمی  مایکروسافت دست کم امسال دو فروشگاه‌های آنلاین خود را می‌بندد. با وجود این که به این زودی‌ها شاهد حذف فروشگاه آنلاین خود ویندوز 10 نخواهیم بود، اما نمی‌توان نظر قطعی در مورد آینده‌ی آن داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها