پایان امپراطوری پیامک های تبلیغاتی

0
205

امپراطوری پیامک های تبلیغاتی و مزاحمت هایی که برای مالکان سیم کارت ها ایجاد می کردند رو به پایان است و *۸۰۰# توانسته ۳۰ درصد از سود حاصل از این پیامک ها را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، پیامک های تبلیغاتی از سال گذشته چنان رونق یافتند که اپراتورها نیز دست به همکاری با ارسال کنندگان این پیامک ها زدند. در نتیجه با ارائه شماره تلفن مشترکان به این افراد، سودی نیز نصیب اپراتورها شد.

اما با شکایت و گله فراگیر مشترکان تلفن همراه، با دستور رییس جمهوری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مامور مقابله با این سیم کارت ها شد و تا به امروز بیش از ۱۳۴ هزار سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی از سوی این سازمان قطع شده است.

اما در این میان پیام های تبلیغاتی اپراتورها همچنان ادامه داشت و گلایه مردم از این اقدام اپراتورها همچنان پا برجا بود تا اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه حلی برای مقابله با این اقدام اپراتورها یافت. استفاده از USSD *۸۰۰# از سوی مشترکان موجب شد تا در نهایت امپراطوری اپراتورها در کسب در آمد از این تبلیغات پایان یابد.

شاهکار *800#

در این رابطه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه توییترش از کاهش ۳۰ درصدی درآمد شرکت‌های خدمات ارزش افزوده خبر داده و مقابله با این کلاهبرداران را نتیجه همکاری مردم با #۸۰۰دانسته است.

آذری جهرمی در توییتر خود نوشت:

«ستاره هشتصد مربع‌های شما موجب شد حجم زیادی از کلاهبرداری‌های ارزش‌افزوده کاهش پیدا کند و مجموع درآمد خدمات ارزش افزوده ۳۰٪ کاهش بیابد. بابت این همه همکاری، یک دنیا ممنونم!
لطفا بازهم  #۸۰۰* را به دوستان خود معرفی کنید تا ‎همه‌با‌هم جلوی دزدی از جیب مردم را بگیریم!»

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها