پای آتاری به رقابت ارز دیجیتال باز شد

0
872

کالاسودا_آتاری قصد دارد وارد کارزار تولید ارز دیجیتال شده و در این حوزه نیز بخت خود را مورد آزمایش قرار دهد . درواقع این شرکت قصد عرضه پول مجازی را دارد .

بسیاری از ما به ویژه دهه شصتی ها با آتاری و کنسول های خاطره انگیزش آشنا هستیم . دورانی که خبری از انواع موبایل های هوشمند و بازی های کامپیوتری نبود . در نتیجه تنها تفریح بسیاری از ما در کنار بازی هایی مثل لی لی و قایم باشک ، استفاده از آتاری بود .

گرچه سال ها از ان دوران می گذرد ، اما کنسول های آتاری و بازی هایش در ذهن اغلب ما ثبت شده اند . با این وجود ، طی سال های اخیر چندان خبری از آتاری منتشر نمی شد و یا لااقل به گوش ما ایرانی ها نمی رسید .

اکنون خبرها حکایت از آن دارند که این شرکت مشهور در حوزه  تولید بازی های دیجیتالی ، قصد دارد ارز مجازی به بازار عرضه کند و به نوعی در این نوع فعالیت ها شریک شود .

طبق گزارش ها ، قرار است ، هلدینگ فرانسوی Atari SA  بر تمام امور و دارایی های آتاری نظارت کند. این هلدینگ اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد مشغول تولید یک ارز مجازی به نام Atari Token است. این ارز مجازی قابلیت استفاده در یک پلتفرم سرگرمی دیجیتال را نیز دارد.

نکته مهم این است که فراموش نکنیم آتاری در این پروژه تنها نیست و شرکتی به نام Infinity Networks نیز در این پروژه با آتاری همکاری می کند . باید دید با ورود این ارز دیجیتال جدید چه تغییرات مثبت یا منفی را در بازار ارز دیجیتال شاهد خواهیم بود . موضوعی که حداقل در بازه زمانی سه ماه آتی مشخص می شود .