پای امازونی ها به خیابان ناصر خسرو باز می شود ؟

0
309
پای امازونی ها به خیابان ناصر خسرو باز می شود ؟|کالاسودا

پای امازونی ها به خیابان ناصر خسرو باز می شود ؟|کالاسوداکالاسودا_آمازون در آستانه تصمیم گیری  بزرگی برای تغییر شیوه های کسب و کارش قرار دارد . اقدامی که بخش مهمی از آن را خرید و فروش آنلاین دارو تشکیل می دهد.

این شرکت سالهاست که روند تحقیقاتی خود را در زمینه اجرای این پروژه دارویی در دستورکار خود قرار داده است . با این وجود ورود به عرصه خرید و فروش دارو و فعایت های رقابتی در این عرصه موضوعی بسیار پیچیده و مهم محسوب می شود .

به نظر می رسد آمازون در مرحله نهایی شناسایی استراتژی های خود برای ورود به بازار خرید و فروش داروهای تجویزی قرار دارد .  موضوعی که حداقل صدها میلیارد دلار سود خالص را به این شرکت گسیل خواهد کرد .

بر اساس اطلاعات غیررسمی ق۵رار است مقامات ارشد آمازون تا پایان ماه پیش رو نظرات رسمی خود را در خصوص راه اندزی خط فروش داروهای آنلاین اعلام کنند.

اما راه اندازی این مسیر نیز چندان ساده نیست و نیازمند پیوستن چندین زنجیره خرید و فروش به یکدیگر است .آمازون به طور معمول برای انجام هر پروژه جدید سال ها به پژوهش و بررسی و نیاز سنجی شرایط می پردازد.

تحلیلگران بازار داروهای تجویزی انلاین  آمریکا را با ۵۶۰ میلیارد دلار سود  در سال برای آمازون  تخمین زده اند.  اگرچه منابع رسمی آمازون در مورد پیچیدگی های این بازار آگاه هستند و هنوز نظر جدی در این خصوص نداشتند .

طی سال گذشته میلادی، آمازون استخدام خود را افزایش داده و با تعداد زیادی مشاور حرفه ای در مورد حرکت بالقوه به بازار دارو مشورت کرده است. تیم مواد مصرفی که شامل مواد غذایی است، این تحقیق را آغاز کرد و اریک فرانس، معاون بخش غذا رهبر اصلی  پروژه دارو می شود.

در ماه مه، این شرکت جستجوی خود را برای مدیر عمومی آغاز کرد تا  فردی شایسته را برای موارد اورژانسی دارو پیدا کند ..

در حال حاضر آمازون  دارای کسب و کار فروش مواد پزشکی آنلاین، مانند گاز و ترمومتر است. همچنین دارای یک تیم بهداشتی به نام ۱۴۹۲ است، که بر روی پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری مانند برنامه های کاربردی سلامت برای Echo و Dash Wand تمرکز دارد. سرویس ابری آن، Amazon Web Services، همچنان در بازار سلامت و علوم زندگی تسلط دارد.

اما به نظر می رسد سریل جاه طلبی های آمازون تمامی ندارد  باید دید آیا حضور آمازون در داروفروشی آنلاین می تواند تاثیر خاصی در خیابن ناصرخسروی ما داشته باشد یا خیر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها