پتنت جدید سونی در طراحی کنترلر پلی استیشن

0
633

سونی پتنت جدیدی را در طراحی کنترلر پلی استیشن خود به ثبت رسانده است. طراحی کنترلر جدید احتمالا دارای دکمه های قابل برنامه ریزی در پشت دسته بازی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، ممکن است یک کنترلر جدید در مقر سونی در حال طراحی باشد. به گفته Ploygon این غول فناوری اسنادی را در 26 دسامبر به بانک اطلاعات جهانی سازمان مالکیت معنوی (WIPO) ارائه داده که طی آن طراحی جدید کنترلر پلی استیشن تائید می‌شود.

طراحی شبیه به دوئل شاک 4

بر اساس تصاویر موجود در وب سایت به نظر می‌رسد که طراحی جدید تقریبا شبیه به کنترلرهای فعلی دوئل شاک 4 باشد، مگر اینکه دکمه PS نداشته باشد و دو دکمه اضافی نیز در قسمت عقب آن وجود دارد.

عملکرد دکمه‌های قابل برنامه ریزی

این دکمه های جدیدی که اضافه شدند، مشابه دکمه های چسبیده دوئل شاک 4 هستند که قابل برنامه ریزی اند و در تاریخ 23 ژانویه عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید عملکردهای مختلفی را به این دکمه‌ها اختصاص دهید تا کنترل بازی را برای شما راحت تر کنند. Ployhon می گوید دکمه های پشتی ممکن است بعدا به مکان های دیگری نیز منتقل شود.

این می‌تواند به معنای سفارشی کردن کنترلر باشد یا اینکه ممکن است تکرارهای دیگری نیز در طراحی وجود داشته باشد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که سونی کنترلر PS5 را تنظیم کرده یا خیر یا اینکه آن را به عنوان یک محصول واقعی عرضه خواهد کرد یا خیر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها