پتنت نمایشگر آیفون های جدید حکایت از خبرهای جالبی دارد

0
389
پتنت نمایشگر آیفون های جدید حکایت از خبرهای جالبی دارد

پتنت نمایشگر آیفون های جدید حکایت از خبرهای جالبی داردکالاسودا – در پتنت نمایشگر آیفون های نسل بعد یک سوراخ مبنی بر دوربین جلوی این گوشی وجود دارد.

به نظر می رسد که یکی از انتقادهایی که کاربران با طراحی گوشی های مدرن دارند، کنار آمدن آن با حاشیه بالای صفحه است. حاشیه بالای صفحه گاهی اوقات ضروری محسوب می شود، زیرا می تواند اجزایی میانند سنسور و دوربین ها را در خود جای دهد. همچنین اگر تولیدکنندگان بخواهند که به نمایشگری با کمترین حاشیه دسترسی پیدا کنند، مجبورند که از ناچ یا حاشیه بالای صفحه استفاده کنند.

پتنت نمایشگر آیفون جدید چه شکلی است؟

با این حال به نظر می رسد که اپل در حال طراحی یک ایده روی آیفون جدید خود است که نشان می دهد که این نمایشگر دارای یک سوراخ به منزله دوربین سلفی جلوی دوربین است. این به این معنی است که این نمایشگر به جای دارا بودن یک حاشیه مستطیلی بلند، تنها یک سوراخ کوچک برای دوربین جلویی دارد و از تمام فضا برای هر چه کمتر شدن حاشیه گوشی استفاده کرده است.پتنت نمایشگر آیفون های جدید حکایت از خبرهای جالبی دارد

این اولین بار نیست

جالب این است که این اولین بار نیست که چنین طراحی ای را برای یک صفحه نمایش دیده ایم. شرکت هایی مانند هوآوی نیز پتنت های مشابهی را به ثبت رسانده اند و سامسونگ نیز صفحه نمایشی را معرفی کرده است که به این تولیدکننده اجازه می دهد گوشی هایی با حاشیه های بسیار نازک داشته باشند.

در ماه اکتبر نیز شایعه ای مبنی بر این موضوع ایجاد شد که ایسوس نیز یک ایده مشابه با این برای گوشی های ذنفون 6 دارد. باید بگوییم که ایده این طرح ها سبب شده است که اپل نیز تمایل به طرح متقارن پیدا کند. با این حال از آنجایی که این طرح همچنان در مرحله ثبت اختراع و پتنت است، هیچ تضمینی وجود ندارد که به تصویب برسد.

نمایشگر آیفون قبلی چگونه بود؟

چندی پیش جدیدترین محصول اپل یعنی آیفون ایکس آر با طراحی ناچ و صفحه نمایش 6.1 اینچی منتشر شد که مجهز به سیستم تشخیص چهره فیس آی دی بود. اپل نمایشگر 6.1 اینچی آیفون XR را یک صفحه نمایش Liquid Retina نامیده که رزولوشن 1792 در 828 پیکسل و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ را در اختیار کاربر قرار می دهد. جالب است بدانید که این نمایشگر مجهز به 3D touch نیست و به جای آن اپل سیستمی مشابه ترک پد در مک بوک پروی خود را روی آن ارائه داده است که Haptic Touch نامیده می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها