پد شارژ اپل بی سیم می شود

0
863
شارژ،آیفون،بی سیم

کالاسودا_ بر اساس خبرهای جدید به زودی عرضه پد شارژ بی‌سیم ایر پاور اپل آغاز می شود . موضوعی که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد .

طی ماه های اخیر خبری چندانی در خصوص پد شارژ بی‌سیم ایرپاور اپل در دست نبود .  اما حالا گزارش‌ها و شایعاتی در فضای مجازی به گوش می‌رسد که خبر از عرضه این پد شارژ بی‌سیم در آینده‌ای نزدیک می دهد .

بر اساس این گزارش ها ، ایر پاور اپل با سایر پدهای شارژر بی‌سیم که هم اکنون در بازارهای جهانی موجود هستند، یک تفاوت اساسی دارد . این ویژگی شامل قابلیت کار به طور همزمان با ۳ دستگاه می شود .

درواقع این دستگاه می تواند همزمان۳ دستگاه الکترونیکی مختلف را شارژ کند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند گوشی هوشمند آیفون، ساعت هوشمند اپل واچ و آی‌پاد خود را به طور هم زمان برروی آن گذاشته و شارژ کند. تا کنون  سایر پدهای شارژ بی‌سیم تنها می‌تواننستند یک دستگاه را در آنِ واحد شارژ کنند.

بر این اساس ، تفاوت مذکور به یک نقطه قوت تبدیل شده و باعث شده که  بسیاری از کاربران در انتظار این محصول شگفت‌انگیز و پرقدرت باشند و برای عرضه آن به بازار لحظه شماری کنند

با همه این ها بد نیست بدانید که هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات رسمی درباره قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول جدید توسط اپل ارائه و منتشر نشده است.

 تنها خبر موثق این است که مدتی پیش ،  اپل عنوان کرده بود ؛  ایرپاور در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد. بنابراین باید تا زمان عرضه آن به بازار صبر کرد و به انتظار نشست.باید دید کاربران تا چه حد از این محصول استقبال خواهند کرد .