پردازش خودکار اسناد با هوش مصنوعی در صنعت لجستیک

0
127

ABBYY در تلاش است که شکاف بین دیجیتالی شدن و اتوماسیون را از بین ببرد و از هوش مصنوعی برای پردازش خودکار اسناد در صنعت لجستیک استفاده کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از freightwaves، اواخر سال گذشته، ABBYY با FreightWaves همکاری کرد تا به بررسی عادات کمپانی‌های لجستیکی در پردازش اسناد بپردازد. نتایج نشان داد که بیشتر این شرکت‌ها در سراسر زنجیره تأمین در راستای دیجیتالی کردن اسناد و اتوماسیون اقداماتی انجام داده‌اند؛ اما با موانعی رو به رو هستند.

هوش مصنوعی در صنعت لجستیک

Vector of a robot pushing a sphere leading the race against a group of slower businesspeople pushing boxes. Technology optimization in business concept

گرایش به سمت دیجیتالی شدن عجیب نیست. صنعت لجستیک در چند سال گذشته دستخوش یک انقلاب واقعی فناوری شده است.

همانطور که این صنعت به سمت دیجیتالی کردن اسناد و خودکارسازی فرآیندهای حرکت می‌کند، باید روی اطمینان از رعایت معیارهای کارایی و دقت تمرکز کرد. یک خطای پردازش می‌تواند کل محموله را دچار مشکل کرده و سودآوری و رضایت مشتری را کاهش دهد.

برخی از شرکت‌ها، از جمله ABBYY  برای پر کردن شکاف بین پردازش اسناد و اتوماسیون، به هوش مصنوعی و پلت‌فرم‌های کم‌کد/بدون کد روی آورده‌اند.

برای استفاده مؤثر از هوش مصنوعی در فضای پردازش اسناد، نرم افزار باید به طور پیوسته مانند یک اپراتور با تجربه کار کند. ABBYY نرم افزار هوش مصنوعی را با مهارت‌های از پیش آموزش دیده مسلح می‌کند تا پردازش هوشمند اسناد را به واقعیت تبدیل کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها