پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام ؛ قدرتنمایی برابر رقبای مشهور

0
341
پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام ؛ قدرتنمایی برابر رقبای مشهور

پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام ؛ قدرتنمایی برابر رقبای مشهورکالاسودا- امروز اخبار جالبی در مورد پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام منتشر شد که برخی از شایعات پیرامون این چیپست را تایید نمی کند. امروز اطلاعات تکمیلی پرچمدار میزو منتشر شد که اخبار جالبی را به همراه دارد. به دلیل استفاده این برند از پرچمدار کوالکام برای پردازنده خود به نظر می رسد اخبار منتشر شده مربوط به پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام باشد.

پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و بر اساس شرایط موجود این چیپست،  پردازنده های پرچمداران سال آینده خواهد بود. کمپانی کوالکام شناخته شده ترین شرکت برای تولید پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی محسوب می شود و در حال حاضر تمام برند های موبایل به جز هوآوی پرچمداران خود را با این چیپست وارد بازار فروش می کنند. این پردازنده قدرتمند را می توان گران ترین چیپست پردازنده برای گوشی های موبایل نیز در نظر گرفت.

طبق آخرین اخبار در مورد پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام این چیپست با معماری هفت نانومتری روانه بازار می شود. در حال حاضر تنها پرچمداران هوآوی و اپل به پردازنده های هفت نانومتری مجهز هستند و سامسونگ نیز پردازنده هشت نانومتری خود را برای پرچمدارن سال آینده خود رونمایی کرده است.

پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام بر خلاف اخبار گذشته دارای دو بخش است. این دو قسمت چهار هسته ایی از نوع Cortex-A76 و Cortex-A55 است. البته این موضوع نیز به طور رسمی تایید نشده و امکان دارد خبر قبلی منتشر شده مورد تایید این کمپانی قرار گیرد.

پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام توسط چه برند هایی استفاده می شود؟پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام توسط چه برند هایی استفاده می شود؟

اگر پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام از دو بخش تشکیل شده باشد برای کاربران گوشی های سامسونگ شرایط خاصی ایجاد می شود. تفاوت بسیار زیاد میان پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام و اگزینوس 9820 از جهاتی جالب توجه است که پرچمداران سامسونگ با این دو پردازنده روانه بازار فروش می شوند، که در این صورت تفاوت های بسیاری را میان دو نسخه از یک گوشی هوشمند شاهد خواهیم بود.

پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام در سال آینده توسط برند های سامسونگ، سونی، اچ تی سی ، اوپو ، میزو ، شیائومی ، نوکیا و…مورد استفاده قرار خواهد گرفت و باید دید این پردازنده هفت نانومتری مانند همیشه یکی از برترین ها در زمینه پردازنده های موبایل خواهد بود یا باید منتظر تغییراتی در این چیست باشیم.

در سال های اخیر حضور این پردازنده یک دلیل بسیار خوب برای برخی از گوشی های هوشمند بوده و استفاده این چیپست توسط برند های چینی بزرگترین دلیل برای استقبال بسیار زیاد کاربران محسوب می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها