پرفروش‌ترین بازی‌های هفته: بازگشت Tekken 7 به جمع برترین‌ها

0
142

یکی از کم‌حاشیه‌ترین لیست‌هایی است که اخیرا دیدیم و بدون شک این روند تا هنگامی که موعد انتشار بازی‌های جدید سال ۲۰۲۰ برسد و به نسل آینده کنسول‌ها نزدیک شویم و بازار تکانی بخورد، ادامه خواهد داشت.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، فیفا 20 الکترونیک آرتز همچنان به صدرنشینی خودش ادامه می‌دهد و بار دیگر Call of Duty Modern Warfare نیز رده دوم را ازآن خودش کرده. دیگر بازی الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order هم به فروش خوبش ادامه می‌دهد و بر رتبه سوم تکیه کرده است.

تنها تغییر مهمی که در این جدول دیده می‌شود، خیزش قابل توجه بازی‌های نه‌چندان جدید استودیو Bandai Namco است؛ تا جایی که عناوین Tekken 7 و Project Cars 2 به رده‌های چهارم و پنجم رسیده‌اند، در حالی که مدت زیادی بود رتبه‌ای بالاتر از ۳۰ را ندیده بودند. GTA V هم که در رده ششم قرار دارد و یکی از بازی‌های نینتندو یعنی Super Mario Odyssey هم از رتبه ۲۲ در هفته قبل به رده ۷ رسیده.

این جابجایی‌های اساسی احتمالا به خاطر حراج و پیشنهادات ویژه‌ای است که گویا باندای نامکو و نینتندو در بریتانیا آغاز کرده‌اند. در بخش فروش بازی‌های فیزیکی اغلب عناوین نینتندو از جمله Super Mario Maker 2 و Breath of the Wild نیز خیزش قابل توجهی داشته‌اند. در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته را مشاهده کنید.

1. FIFA 20 – Electronic Arts
2. Call of Duty: Modern Warfare – Activision
3. Star Wars Jedi: Fallen Order – Electronic Arts
4. Tekken 7 – Bandai Namco Entertainment
5. Project Cars 2 – Bandai Namco Entertainment
6. Grand Theft Auto V – Take 2
7. Super Mario Odyssey – Nintendo
8. Luigi’s Mansion 3 – Nintendo
9. Mario Kart 8 Deluxe – Nintendo
10. Borderlands 3 – 2K Games


عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها