با پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی سال 2018 آشنا شوید

1
1024
با پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی سال 2018 آشنا شوید

کمپانی های شیائومی و اپل، پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی نام گرفتند. امروز خبرهایی منتشر شد که میزان فروش گجت های پوشیدنی در سه ماهه سوم سال 2018 را به صورت رسمی اعلام کرد. در این خبر شیائومی به عنوان پرطرفدارترین برند برای مچ بندهای سلامتی و اپل نیز به عنوان پرطرفدارترین برند در ساعت های هوشمند معرفی شده است. حال قصد داریم به معرفی پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی بپردازیم.

به طور کلی فروش گجت های پوشیدنی شرایط بسیار خوبی را تجربه کرده و شاهد فروش 32 میلیونی آنها بوده ایم. خبر جالب توجه در این زمینه، رشد نزدیک به 5 درصدی فروش این محصولات بوده است. در این میان نسبت فروش برندهای مختلف شرایط جالبی را ایجاد کرده است.

شیائومی، رده نخست پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی

در حال حاضر شیائومی 21.5درصد از سهم بازار فروش گجت های پوشیدنی را به خود اختصاص داده است که در این میان، فروش مچ بندهای این برند نزدیک به 61درصد را شامل می شود. با وجود این تاکنون 6.9میلیون گجت فروخته است. رشد فروش 90درصدی این برند چینی در میان پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی قابل تحسین است.

اپل در رده دوم قرار دارد و 13.1درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. در این میان باید در نظر گرفت که اپل مچ بند ندارد و تمام 4.2 میلیون محصول فروخته شده را ساعت های هوشمند این برند تشکیل می دهد. اپل در این زمینه حدود 50درصد رشد داشته است.شیائومی، رده نخست پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی

برند فیت بیت باوجود اینکه در مقایسه با سال گذشته فروش کمتری داشته، اما همچنان در رده سوم قرار دارد. فیت بیت 10.9 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده که این سهم به فروش نزدیک به 3.5 میلیون دستگاه مربوط می شود. فیت بیت یک برند شناخته شده در زمینه گجت های پوشیدنی به شمار می رود اما به دلیل طرفداران بیشتر برندهای شیائومی و اپل این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

رتبه چهارم در اختیار هوآوی است که در بهترین شرایط تاریخ خود قرار دارد. این کمپانی چینی در بخش گجت های پوشیدنی شرایط خوبی دارد و حدود 20 درصد افزایش فروش داشته است. این کمپانی در حال حاضر 1.9 میلیون محصول فروخته که 5.9 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. هوآوی این روزها مچ بندها و ساعت های هوشمند متنوعی را روانه بازار فروش کرده است.

نکته جالب توجه در این میان، رشد 91 درصدی فروش محصولات سامسونگ در این زمینه است. گیر اس 3 سامسونگ بهترین ساعت در سال اخیر محسوب شده و توانسته فروش خیره کننده ای را به دست آورد. این برند کره ای نیز با فروش 1.8 میلیون دستگاه در رتبه پنجم پرفروش ترین برندهای گجت های پوشیدنی قرار گرفته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
amir hossein
amir hossein
5 سال پیش

گجت فقظ شیائومی