پرفروش ترین برند های موبایل اخبار جالب توجهی به همراه دارند

0
2987
پرفروش ترین برند های موبایل اخبار جالب توجهی به همراه دارند

با بررسی پرفروش ترین برندهای موبایل در سه ماهه سوم سال، به خبرهای جالب توجهی دست پیدا خواهیم کرد. بر اساس اخبار منتشر شده از سوی Counterpoint Research، کمپانی سامسونگ همچنان پرفروش ترین برند جهان است اما فاصله این برند با رقبایش بسیار کاهش پیدا کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده، 19درصد از سهم بازار جهانی به این برند کره ای اختصاص دارد. حال قصد داریم به بررسی پرفروش ترین برندهای موبایل بپردازیم.

پرفروش ترین گوشی های موبایل متعلق به چه برندهایی است؟

در سال جاری هوآوی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و خود را به عنوان دومین برند موبایل پس از سامسونگ معرفی کرده است. همانطور که بیان شد سامسونگ 19درصد از بازار فروش را به خود اختصاص داده و 14درصد از سهم بازار نیز متعلق به هوآوی است. اپل با وجود عرضه سه گوشی هوشمند، رتبه دوم خود را از دست داده و از این پس باید آن را برند سوم گوشی های موبایل دانست. اپل این روزها 12درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
بعید به نظر می رسد برندهای دیگر، توان رقابت با این سه تولید کننده بزرگ موبایل را داشته باشند، با این وجود اوپو و شیائومی این روزها 9درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. همچنین برند ویوو 8 درصد و لنوو نیز 3درصد از بازار فروش را از آن خود کرده اند.

در سه ماهه سوم سال 2018، فروش گوشی های موبایل 5درصد کاهش پیدا کرده و حدود 380 میلیون گوشی موبایل به فروش رسیده است. حال قصد داریم به بررسی برندهای پرفروش در سراسر جهان بپردازیم.
پرفروش ترین برند های موبایل متعلق به چه برند هایی است؟
اوپو در آسیا پیشتاز است

کمپانی اوپو 16درصد و هوآوی و ویوو 15درصد از سهم بازار فروش آسیا را برعهده دارند. شیائومی نیز 14درصد بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ در سال اخیر فروش خوبی در آسیا نداشته و این برند تنها 10درصد از پازل پرفروش ترین برندهای موبایل را در آسیا به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین برندهای موبایل در اروپا؛ سامسونگ پیشتاز است

کمپانی کره ای سامسونگ 31درصد از بازار فروش اروپا را به خود اختصاص  داده و هوآوی با 22درصد در رتبه دوم قرار دارد. حضور برند اپل در جایگاه سوم کاملا عجیب است اما به هر حال اپل این روزها سومین برند موبایل محسوب می شود. شیائومی و آلکاتل نیز در رده های بعدی قرار دارند.

اپل در آمریکای شمالی قدرتنمایی می کند

در آمریکای شمالی اپل قدرتمندترین برند به شمار می رود و 39درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. پس از آن، سامسونگ با 26درصد و ال جی با 17درصد، پرفروش ترین برندهای موبایل محسوب می شوند.

آمریکای جنوبی؛ تعیین کننده فروش سامسونگ
پرفروش ترین برند های موبایل در اروپا ، سامسونگ پیشتاز است

در بازار آمریکایی جنوبی خبری از برند اپل نیست. 37 درصد از بازار فروش این منطقه مربوط به سامسونگ است و لنوو در رده دوم قرار می گیرد. 15 درصد از این بازار به برند لنوو مربوط می شود و هوآوی در رده سوم قرار گرفته است.

آقریقا و خاورمیانه ، سامسونگ بی رقیب است

در این محدوده نیز سامسونگ در صدر قرار گرفته و هوآوی با فاصله بسیار زیاد در رده دوم قرار دارد. حضور برند تکنو با سهم بازار 9 درصد جالب توجه خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها