سامسونگ تا 10 سال آینده پرفروش ترین برند گوشی های موبایل خواهد بود

0
945
سامسونگ تا 10 سال آینده پرفروش ترین برند گوشی های موبایل خواهد بود

کمپانی سامسونگ برای اولین بار در مقابل صحبت های مدیران هواوی واکنش نشان داد و مدیرعامل سامسونگ در مصاحبه ای اعلام کرد که این شرکت با بهره گیری از استراتژی های خود تا 10 سال آینده جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های موبایل را حفظ می کند.

آقای دی جی کو، مدیر عامل این شرکت کره ای به تازگی مصاحبه ای انجام داده و و برای اولین بار نسبت به صحبت های مدیران هواوی واکنش نشان داد و بیان کرد که تا 10 سال آینده شرکت سامسونگ به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های موبایل در بازار خواهد ماند.

هواوی یا سامسونگ ؛ پرفروش ترین برند گوشی های موبایل کدام خواهد بود؟

حدود یک سال است که کمپانی هواوی پیشرفت های بسیار خوبی داشته و توانسته شرایط خوبی را برای خود مهیا کند. این کمپانی ادعای تبدیل شدن به پرفروش ترین برند موبایل را در دنیا دارد، از این رو مصاحبه های بسیاری انجام داده و اعلام کرده اند که به زودی هواوی به پرفروش ترین برند موبایل دنیا تبدیل می شود و پس از مدتی آنر نیز به چهارمین برند به تنهایی دست پیدا می کند.این مصاحبه ها روز به روز افزایش پیدا کرده و پیشرفت هوای در بخش های مختلف نیز این موضوع را تایید می کند.

پیشرفت هواوی غیر قابل انکار است اما این موضوع را باید در نظر گرفت که سامسونگ همچنان اعتبار بیشتری نزد کاربران گوشی های هوشمند دارد و توانسته شرایط بسیار خوبی را برای طرفداران خود ایجاد کند. حال باید دید کدام برند در سال های آینده لقب پرفروش ترین برند موبایل را به خود اختصاص خواهند داد.هواوی یا سامسونگ ؛ پرفروش ترین برند گوشی های موبایل کدام خواهد بود؟

در این مصاحبه بیان شد آیا سامسونگ از دست دادن جایگاه خود نگران نیست و او اینگونه بیان کرد که سامسونگ با توجه به نوآوری های بسیار زیاد در ده سال آینده نیز همچنان قدرت اول خواهد بود.

بخش دیگر صحبت های مدیرعامل سامسونگ در مورد گوشی های هوشمند تاشو این برند است، نسل اول گوشی های هوشمند تاشوی سامسونگ مشکلات بسیار زیادی داشتند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند در این میان مدیرعامل سامسونگ بیان کرده است که سامسونگ قصد دارد نسل جدیدی از این گوشی های هوشمند را روانه بازار فروش کند و این موضوع را به صورت رسمی بیان کرده که در حال حاضر تمرکز خاصی روی گوشی های هوشمند این برند قرار داده و بتواند تجربه ی بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند. در کنار موارد یاد شده بیان شد که نسخه فرانسوی بیکسبی نیز در مرحله بتا قرار گرفته  و به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

حال باید دید آیا سامسونگ می تواند برای یک دهه دیگر به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های موبایل شناخته شود یا هواوی این رتبه را از برند محبوب سامسونگ پس می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها