پروازهای آمریکا گران تر می شوند

0
256
پروازهای آمریکا گران تر می شوند|کالاسودا

پروازهای آمریکا گران تر می شوند|کالاسوداکالاسودا_دولت  آمریکا در نظر دارد با تغییر دادن قوانین حمل و نقل، وضعیت اضافه بارها را دقیق تر بررسی کرده و غرامت های سنگینی برای مسافران تعیین کند .

روز گذشته وزارت حمل و نقل ایالات متحده ، اعلام کرد که شرکت های هواپیمایی آمریکایی ملزم هستند سیستم سنجش بار دیجیتال خود را توسعه داده و به شکل دقیق تری به سنجش اضافه بار کاربران سفرهای بین المللی بپردازند.

بر اساس گزارش های شرکت هواپیمایی Delta Air Lines قرار است هزینه حمل بار اضافی مسافران برای پروازها پس از ۶ دسامبر آغاز شود.

جالب است که این سیاست دقیقا مغایر با قانونی است که باراک اوباما طی دوران ریاست جمهوری خود به تصویب رسانده بود . درواقع ترامپ نه تنها کنترل دقیق تر اضافه بارها، بلکه افزایش هزینه ها برای محدود کردن مسافران طبقه متوسط را اعمال کرده است .

بسیاری از کاربران و فعالان صنعت هوایی ایالات متحده معتقدند این موضوع نه تنها منجر به کاهش و محدود کردن مزایای عمومی پروازها می شود ، بلکه احتمالا رغبت را برای پروازهای داخلی به شدت کاهش می دهد .

افزون بر این ها ، این حرکت نقد شدیدی از سوی  اعضای دموکرات کنگره به همراه داشت. بر اساس قانون پیشنهادی ترامپ، تمام سیستم های حمل و نقل هوایی و عوامل بلیط مجبور خواهند بود ؛ تمام هزینه های حمل بار را در هر زمان و مکان مورد کنترل دقیق دیجیتال قرار دهند .

از جمله ؛هزینه ها برای کیف های کوچک و دستی . پیش از این پروازهای ایالات متحده به اروپا بسیار ارزان قیمت تر بود . اما با این شرایط احتمال می رود قیمت ها بالاتر روند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها