پرونده شکایت اوبر پس از ماه ها تلاش مختومه شد

0
320
پرونده جنجالی اوبر پس از ماه ها تلاش مختومه شد|کالاسودا

پرونده جنجالی اوبر پس از ماه ها تلاش مختومه شد|کالاسوداکالاسودا_کمپانی اوبر پس از تلاش های بی شمار بالاخره موفق شد پرونده شکایت را بسته ، دل کاربر آسیب دیده خود  را به دست آورده و رضایت وی را جلب کند .

مدتی پیش بود که در خبرهای دنیای تکنولوژی کالاسودا به این پرونده شکایت اشاره کردیم که یک بانوی هندی قربانی نیست شوم یک راننده اوبر شده و پس از هتک حرمت در نقطه ای خارج شهر رها شده است .

این پرونده تلخ که به سرعت به تیتر یک رسانه های جهان تبدیل شد تا مدت ها باعث سرافکندگی اوبر و هئیت مدیره این شرکت بود .

البته تنها نقطه روشن این ماجرا اینجاست که اتفاقات تلخ این پرونده در زمان ریاست مدیر عامل پیشین اوبر و نه ریاست فعلی این شرکت رخ داده است . اما چرا برای ما کالاسودایی ها اوبر مهم است ؟

مدیرعامل فعلی اوبر دارا خسورشاهی یکی از ایرانیان موفق ساکن ایالات متحده است که پس از چالش های فراوان اوبر به این سمت رسیده و به نظر می رسد با قدرت در حال سامان بخشی امور است .

متاسفانه  بانوی هندی آسیب دیده که جین دوو نام دارد مدتی پیش  تراویس کالانیک مدیرعامل سابق اوبر و تعداد دیگری از مدیران ارشد اوبر را متهم به دسترسی بدون اجازه به سوابق پزشکی خود بعد از تجاوز یکی از رانندگان اوبر به خود در دهلی نو کرده بود. در نتیحه پرونده و شکایتی بلند بالا بر علیه این شرکت تنظیم و به دادگاه مراجعه کرده بود.

اکنون مدیرعامل فعلی  شرکت اوبر موفق شده رضایت طرف شاکی را جلب کرده و پس از ماه ها پرونده را ببندد . درواقع به دنبال رسیدگی به پرونده این موضوع در دادگاه دو طرف به توافق رسیده اند و قرار است این پرونده در ژانویه سال ۲۰۱۸ مختومه شود. هر چند جزئیات پرونده یادشده و نحوه ختم آن اعلام نشده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها