پرچمداران جدید سامسونگ معرفی شدند

0
940

کالاسودا – در اولین روز برگزاری نمایشگاه MWC 2018، سامسونگ پیشقدم شد و رونمایی از اولین گوشی های این نمایشگاه را با معرفی پرچمداران خود آغاز کرد.

گوشیهای گلکسی S9 و S9+ برای کاربران امروزی طراحی شده ‌اند که بیش از پیش از عکس، ویدیو و ایموجی برای ابراز نظراتشان استفاده میکنند و اینجاست که دوربین پیشرفته سامسونگ به خلاقیت بیشتر شما کمک میکند. به لطف وجود دو بلندگوی استریوی AKG، گوشیهای گلکسی S9 و S9+ مجهز به فناوری Dolby Atmos هستند که افکت صدایی ۳۶۰ درجه‌ای را برای شما ایجاد میکند.

نمایشگر بدون مرز Super AMOLED که برای اولین ‌بار در گوشی گلکسی S8 رونمایی شد بصورت کامل روی کناره‌ های گوشی انحنا پیدا کرده و در نتیجه، دیگر خبری از لبه ‌های آزاردهنده نیست. با توجه به تنظیم کنتراست این نمایشگر متناسب با محیط، کاربر میتواند حتی در نور مستقیم خورشید نیز تصویر ان را ببیند.

 همچنین قابلیت ایموجی ‌های مبتنی بر واقعیت افزوده (AR Emoji) قابلیت جدید در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است که با استفاده از آن میتوان چهره‌ خود را در قالب ایموجی مورد استفاده قرار داد.

این پرچمداران ضدآب و ضد گردوغبار و مجهز به سه گزینه تشخیص هویت بیومتریک شامل تشخیص چهره، اسکن چشم و اثر انگشت هستند. گلکسی S9 و S9+ همچنین قابلیت اثر انگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) را برای اولین بار معرفی میکنند که به کاربر امکان میدهد برای دسترسی به پوشه امن (Secure Folder) خود از اثر انگشتی متفاوت از اثر انگشت باز کردن گوشی استفاده کند.

هر دو گوشی دارای اندروید ۸ هستند اما در اندازه صفحه نمایش و موارد دیگر اختلافاتی دارند. برا مثال S9 دارای اندازه صفحه ۵.۸ و S9+ 6.2 اینچ است. هر دو دوربین اصلی دوگانه با سنسور ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارند. میزان رم s9 ، ۴ گیگابایت با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و S9+ دارای رم ۶ گیگابایت با حافظه ۲۵۶گیگابایت است و از کارت حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد. هر دو گوشی از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ و اکسینوس ۹۸۱۰ هستند.

این گوشی ها دارای سنسورهای جذابی همچون موارد زیر هستند:

اسکن عنبیه چشم (Iris)،سنسور فشار، شتاب سنج، سنسور فشار هوا، سنسور اثر انگشت، ژیروسکوپ، سنسور مغناطیسی، سنسور Hall ، سنسور ضربان قلب، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB . انواع قفل بیومتریک این گوشی از این سنسورها همانند اسکنر چشم، سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره و اسکن هوشمند یعنی تشخیص هویت با استفاده همزمان از اسکن چشم و تشخیص چهره بهره میبرد.