پرچمداران جدید سامسونگ شگفتی ساز خواهند شد

0
1262
پرچمداران جدید سامسونگ شگفتی ساز خواهند شد

پرچمداران جدید سامسونگ شگفتی ساز خواهند شدکالاسودا- اطلاعات منتشر شده از پرچمداران جدید سامسونگ اخبار شگفت انگیزی را به همراه دارد. گوشی های هوشمند سری اس 10 سامسونگ اوایل سال جاری روانه بازار فروش می شود به همین دلیل این روز ها را باید برترین ایام کاربران برند سامسونگ دانست. امروز خبر هایی منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ قصد ساخت یکی از پرچمداران خود با رم نرم افزاری 12 گیگابایتی دارد و اینترنت نسل پنجم نیز در این گوشی های هوشمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.اما در این بین ویژگی های جذاب تری نیز وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم:

بر اساس شایعات موجود کمپانی سامسونگ پرچمداران جدید خود را در سه نسخه روانه بازار می کند و باید انتظار گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های 5.8 و 6.4 برای این سری از پرچمداران سامسونگ را داشته باشیم. به نظر می رسد دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده و یک مدل دیگر دارای صفحه نمایش مسطح باشد.

پرچمداران جدید سامسونگ ؛ گلکسی اس 10 پلاس خاص ترین محصول است

بدون شک در میان پرچمداران جدید سامسونگ این گوشی هوشمند گران ترین خواهد بود و سامسونگ نیز قصد دارد این محصول را با ویژ”ی های جالبتری روانه بازار فروش کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با نسبت تصویر به بدنه 93.4 در اختیار کاربران قرار گیرد رقمی که برای رسیدن به آن شرایط جالبی را برای دوربین سلفی رقم خواهد زد و احتمال دارد این لنز را در بخش زیر صفحه نمایش خود قرار دهد. این ویژگی زمان اهمیت پیدا می کند که این رقم در نسخه قبلی پرچمدار جدید سامسونگ 83.6 بوده که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

پرچمداران جدید سامسونگ شگفتی ساز خواهند شد

پرچمداران جدید سامسونگ با پردازنده جدید کوالکام عرضه می شوند

به نظر می رسد این گوشی های هوشمند به پردازنده اسنپدارگون 8150 و اگزینوس 9820 مجهز شود که نسخه بازار آمریکای شمالی پدازنده کوالکام خواهد بود. این پردازنده ها مصرف کمتری در مقایسه با نسخه های قبلی دارد اما حضور یک بانری 4000 میلی آمپری برای گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس یک خبر فوق العاده برای طرفداران این برند محسوب می شود. این شرایط را به گونه ایی در نظر بگیرید که باتری پرچمدار نسخه قبلی این برند 3500 میلی آمپری خواهد بود.

همانطور که بیان شد در اوایل سال آینده میلادی این پرچمداران روانه بازار فروش می شوند و باید دید با توجه به استفاده از سخت افزار منحصر به فرد و رنگ های متنوع این برند سامسونگ می تواند تجربه بهتری در مقایسه با فروش های سال دیگر خود به دست آورد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها