پرچمداران هواوی را بخریم یا آنر ؛ کدام خرید بهتری است؟

0
870
پرچمداران هواوی را بخریم یا آنر ؛ کدام خرید بهتری است؟

گوشی های هوشمند دو برند آنر و هواوی توسط کمپانی هواوی توسعه پیدا می کند و در اختیار کاربران و علاقه مندان این برند چینی قرار می گیرد، این گوشی های موبایل ویژگی های جالب توجهی دارند که باعث شده هواوی قدرت بسیار خوبی در چند سال اخیر پیدا کند، حال قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که پرچمداران هواوی را بخریم یا آنر.

پاسخ به سوال پرچمداران هواوی را بخریم یا آنر بسیار دشوار است. به طور کلی برترین گوشی های هوشمند کمپانی هواوی توسط برند هواوی روانه بازار فروش می شود، البته بیشترین تفاوت میان پرچمداران این دو برند همکاری هواوی با لایکا است که باعث می شود دوربین های هواوی عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با برند آنر داشته باشد.

قیمت ؛ پرچمداران آنر بسیار ارزان قیمت تر هستند

در پاسخ به سوال پرچمداران هواوی را بخریم یا آ قیمت تاثیر بسیار زیادی دارد، به طور کلی گوشی های پرچمدار آنر با قیمتی در حدود نیمی از قیمت پرچمدار هواوی روانه بازار فروش می شود، همین موضوع باعث می شود قدرت بالاتر پرچمداران هواوی کاملا مشخص شود، با این وجود اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند قدرتمند در بخش پردازنده هستید و در بخش دوربین نیز قصد رقابت با برند های دیگر را ندارید پرچمداران آنر گزینه های بسیار خوبی برای خرید هستند.

در کشور ما نیز برند آنر طرفداران بسیار زیادی دارد و حضور گوشی های هوشمند این برند بدون شک مورد تایید کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد سوال پرچمداران هواوی را بخریم یا آنر؟ چیست؟ کدام برند را ترجیح می دهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها