پرچمدار برند آنر با یک لنز 48 مگاپیکسلی قدرتنمایی می کند

0
711

طبق اخبار منتشر شده پرچمدار برند آنر با یک لنز 48 مگاپیکسلی (برای دوربین اصلی) روانه بازار فروش خواهد شد. برند آنر چند روز پیش اطلاعیه هایی را منتشر و اعلام کرد برای روز 10 دسامبر مراسمی خواهد داشت. این اطلاعیه از این جهت مورد نقد بسیار قرار گرفت که قرار نبود آنر از گوشی هوشمند خود رونمایی کند اما به دلیل رونمایی از گوشی موبایل  A8s سامسونگ در این روز سعی داشت به قدرتنمایی بپردازد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از این مراسم، پرچمدار برند آنر از یک لنز 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین حضور لنز سونی IMX586 در این گوشی هوشمند بسیار شگفت انگیز خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای ویژگی های منحصر به فردی است که بدون شک هیجان بسیاری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی با این لنز روانه بازار فروش نشده است. این لنز ویژگی های جالبی دارد که پرچمدار برند آنر را به یکی از پرطرفدارترین گوشی های سال تبدیل خواهد کرد.
این لنز دوربین از ویژگی Quad Bayer بهره می برد و برای افرادی که قصد عکسبرداری در نور بسیار کم را دارند، جالب توجه خواهد بود. در تاریکی نیز شاهد تصویربرداری به صورت 12 مگاپیکسل خواهیم بود که پیکسل ها را با یکدیگر ادغام می کند تا بهترین تصاویر را در اختیار کاربران قرار دهد.
این گوشی هوشمند اولین موبایل برند آنر خواهد بود که از صفحه نمایش مخصوص این برند با نام Full-View Display 3.0 بهره می برد. این گوشی هوشمند بدون شک از پردازنده کایرین 980 بهره خواهد برد. پردازشگر زبان طبیعی این محصول در کنار لنز قدرتمند کمپانی سونی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.
این گوشی هوشمند روز 22 ژانویه در پاریس به صورت جهانی رونمایی می شود. همچنین زمان رونمایی از این پرچمدار آنر در کشور چین روز 26 دسامبر خواهد بود.
در بین صحبت های مدیران آنر یک موضوع جالب توجه دیگر نیز وجود دارد؛ کاربران می توانند با استفاده از فناوری Magic Turbo به طور همزمان به اینترنت همراه و وای فای دسترسی پیدا کنند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این موضوع باعث افزایش سرعت اینترنت کاربران می شود اما شارژ باتری یک معضل بزرگ در این زمینه خواهد بود که به نظر می رسد باید منتظر یک باتری بالای 4000 میلی آمپری برای این محصول باشیم.

رقابت با هوآوی

کمپانی هوآوی طی سال های اخیر پرچمداران خود و آنر را با ویژگی های بسیار نزدیک به یکدیگر روانه بازار فروش می کرد اما به نظر سیاست های این دو برند در حال تغییر است و باید دید بخش توسعه هوآوی با چه اهدافی به مسیر خود ادامه خواهد داد. نکته حائز اهمیت اینکه در سال های اخیر پرچمداران هوآوی با سه لنز دوربین به صورت رسمی رونمایی شدند. با این حال باید منتظر ماند و دید کدام دوربین قدرتمندتر خواهد بود.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها