رنگ های پرچمدار جدید سامسونگ و خاص ترین محصول این برند فاش شد

0
988
رنگ های پرچمدار جدید سامسونگ و خاص ترین محصول این برند فاش شدند

رنگ های پرچمدار جدید سامسونگ و گوشی منعطف این برند فاش شد. زمان زیادی تا عرضه گوشی های موبایل سامسونگ نمانده و به نظر می رسد طی چند وقت اخیر، شاهد اخبار جالبی از سوی این کمپانی کره ای باشیم. امروز یکی از معتبرترین وب سایت های خبری، رنگ های پرچمدار جدید سامسونگ و گوشی منعطف آن را اعلام کرد. گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ پرچمدار نیمه اول سال 2019 خواهد بود.

پرچمدار جدید سامسونگ با چه رنگ هایی روانه بازار فروش می شود؟

پرچمدار جدید سامسونگ با رنگ های سفید، سیاه و در کنار چند رنگ گرادیانت عرضه می شود. سامسونگ رنگ های زرد و سبز را نیز برای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است. این موضوع پایان خبر امروز وب سایت های خبری نبود؛ گوشی هوشمند منعطف سامسونگ نیز در رنگ های سفید و مشکی روانه بازار فروش می شود. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این گوشی هوشمند منعطف ممکن است با رنگ های دیگری نیز روانه بازار فروش شود.
پنج رنگ مشخص شده برای پرچمدار جدید سامسونگ تا حدی قابل پیش بینی بود؛ رنگ های سفید، سیاه و سبز در تم های جدید این برند قابل پیش بینی بود اما حضور رنگ زرد یک موضوع جدید درخصوص پرچمدار سامسونگ به شمار می رود. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که ممکن است رنگ های آبی و صورتی هم وارد بازار فروش شوند.

پرچمدار جدید سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

پرچمدار جدید سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس اخبار موجود، گلکسی اس 10 قصد دارد توسط حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگری از نوع اولتراسونیک در این بخش بدون رقیب باشد. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیشتر گوشی های هوشمند از نسل اپتیکال حسگر اثر انگشت بهره می برند.
موضوع بعدی که بسیاری از کاربران را هیجان زده می کند، رابط کاربری منحصر به فرد این پرچمدار است. سامسونگ در سال اخیر تحقیقات بسیاری در مورد رابط کاربری این محصول، که روی اندروید 9 مورد استفاده قرار می گیرد، انجام داده است.
در بخش دیگر، مطالبی درخصوص دوربین این گوشی هوشمند بیان شده که از سه لنز دوربین بهره می برد. همچنین کمپانی کره ای سامسونگ به زودی گوشی هوشمندی با چهار لنز دوربین را نیز روانه بازار فروش خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید سامسونگ در نهایت گلکسی اس 10 خود را با سه لنز روانه بازار می کند یا با همان ساختار همیشگی خود و با دو لنز به مصاف رقبا می رود.
در بخش پردازنده نیز حضور پردازنده اگزینوس 9820 که امروز رونمایی شد، قطعی خواهد بود؛ پردازنده ای که به نظر قدرت خاصی در مقابل رقبای خود ندارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها