دانلود ها

تاریخ عرضه پرچمدار شیائومی به صورت رسمی اعلام شد

کالاسودا- پرچمدار شیائومی روز 25 اکتبر رونمایی می شود. با وجود اینکه بسیاری از کاربران انتظار داشتند این گوشی هوشمند روز گذشته رونمایی شود هیچ خبری از برند شیائومی منتشر نشد تا این کمپانی چینی بعد از چند ساعت به صورت رسمی اعلام کند که پرچمدار این برند حدود ده روز دیگر رونمایی می شود. این اتفاق کمی عجیب به نظر می رسید اما به هر حال باید شاهد عرضه پرچمدار شیائومی با ظاهری جدید و شبیه به اوپو فایند ایکس باشیم.با توجه به این شرایط باید شاهد خبر های بیشتری توسط شرکت شیائومی در این زمینه باشیم.

پرچمدار شیائومی  دارای قابلیت های منحصر به فردی است که مهمترین آن را باید استفاده از هوش مصنوعی دانست. در روز هایی که هوآوی خود را در زمینه هوش مصنوعی پیشتاز می داند این برند چینی قصد دارد موبایل Mi Mix 3 را با دکمه مخصوص هوش مصنوعی روانه بازار فروش کند. این قابلیت کاربردی Xiao AI نام دارد که برای اولین بار روی گوشی موبایل Mi Mix 3 مورد استفاده قرار می گیرد.

دکمه هوش مصنوعی این گوشی هوشمند سال گذشته در پیش نمایش های نسخه قبلی سری میکس شیائومی نمایش داده شد حال به نظرمی رسد این دکمه بخشی از پرچمداران جدید این برند چینی باشد.

پرچمدار شیائومی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

بدون شک پرچمدار شیائومی  با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار می شود و با توجه به سابقه شیائومی در ساخت موبایل در حافظه داخلی و رم نرم افزاری متفاوت باید این موضوع را دریافت کرد پرچمدار شیائومی  از حافظه داخلی های ۱۲۸ و ۲۵۶ و شاید نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد و در بخش رم نرم افزاری رم های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران و علاقه مندان این برند محبوب چینی قرار گیرد.شیائومی هنوز در بخش دوربین مشخصاتی را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما بعید به نظر می رسد شیائومی موبایل جدید خود را با بیش از دو لنز برای دوربین اصلی استفاده کند.

با این وجود سبک و ماهیت ساخت گوشی توسط کمپانی های چینی همواره برای کاربران سراسر جهان جالب بوده است و باید صبر کرد  و دید که پرچمدار شیائومی چگونه خود را آماده رقابت سخت با برند های دیگر می کند. باید دید آیا شیائومی با دوربین خاص خود و استفاده از ویژگی های برند سامسونگ و .. می تواند فروش بسیار خوبی را به دست آورد؟ نظرشما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش