پرچمدار جدید وان پلاس؛ برادر ناتنی موبایل اوپو R17

0
426

کالاسودا- پرچمدار جدید وان پلاس بسیاری از ویژگی های گوشی موبایل اوپو R17 را به همراه خواهد داشت. امروز تصاویر جعبه و قسمتی از ظاهر گوشی موبایل وان پلاس 6 تی منتشر شد و بردیگی نمایشگر این گوشی هوشمند کمی مشخص شد. ویژگی دیگر حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر این گوشی موبایل است که در تصویر منتشر شده کاملا واضح به نظر می آید.

در سال های اخیر کمپانی وان پلاس پرچم دار خود را با قیمتی در حدود 500 دلار روانه بازار می کند. اما به نظر می آید در سال جاری باید شاهد قیمت هایی در حدود 700 باشیم زیرا استراتژی مشابه وان پلاس و اوپو این موضوع را مشخص می کند که باید بعد از گران تر شدن قیمت پرچم دار اوپو شاهد گران تر شدن وان پلاس 6 تی نیز باشیم. این خبر امروز تکمیل شد و برخی ویژگی های پرچم دار جدید وان پلاس فاش شد. البته این موضوع به صورت رسمی توسط کمپانی وان پلاس منتشر نشده اما می توان این پیشبینی را کاملا درست در نظر گرفت.

ویژگی های پرچمدار جدید وان پلاس چیست؟

وان پلاس 6 تی را باید یکی دیگر از پرچمداران موبایل با سه دوربین اصلی دانست. این این دوربین سه گانه شامل لنز های 12، 20 و 12 مگاپیکسلی خواهد بود که لنز دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با اندازه پیکسل 1.55 میکرونی و دیافراگم دو گانه خواهد بود. در حال حاضر نمی توان نحوه عملکرد دوربین 20 مگاپیکسلی را مشخص کرد اما احتمال دارد شاهد بک لنز سیاه و سفید باشیم زیرا برای استفاده از لنز های عریض یا تله فوتو از لنز های کمتر از 12 مگاپیکسل معمولا استفاده می شود و لنز سوم نیز برای تشخیص چهره سه بعدی خواهد بود.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند مانند سیاست های سری آر برند اوپو است و باید شاهد حضور یک لنز فوق قدرتمند 25 مگاپیکسلی در این بخش باشیم. قابلیت هوش مصنوعی در این دوربین سلفی باعث می شود تصاویر بهتری را برای پرچم دار جدید وان پلاس به همراه آورد. این گوشی هوشمند دارای دو باتری 1850 میلی آمپری خواهد بود که در مجموع باتری 3700 میلی آمپری را در اختیار کاربران قرار می دهد و باید شاهد شارژ فوق سریع 50 واتی در این زمینه باشیم.

پرچم دار جدید وان پلاس به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد و باید شاهد حضور رم هشت گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی باشیم. اگر تمام شایعات درست باشد پرچم دار جدید وان پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع اولد نیز خواهد بود.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها