بهره وری را با این پرینتر حرارتی قابل حمل تجربه کنید

0
611
بهره وری را با این پرینتر حرارتی قابل حمل تجربه کنید

پرینتر حرارتی قابل حمل به نام Memobird طراحی شده است که به شما کمک می کند که بهره ور تر بوده و کارهایتان را سازماندهی کنید.

در دنیای دیجیتال، جایگاه کاغذ روز به روز منسوخ تر می شود. پیام ها به جای متن و نامه و یادداشت، به وسیله موبایل ارسال می شود و مردم به جای خواندن روزنامه، خبرها را از گوشی یا لپ تاپشان می خواهند و نامه ها در کسری از ثانیه توسط ایمیل جابجا می شوند، بر عکس روزهایی که برای ارسال نامه های فیزیکی خود باید زمان زیادی را در منتظر می ماندید.

بدون جوهر پرینت بگیرید

ظهور اینترنت و انتقال از کاغذ فیزیکی به دیجیتال تا حد زیادی بهینه عمل کرده است و موجب سرعت گرفتن ارتباطات شده است. با این حال شاید مواردی وجود داشته باشد که بخواهید به محض دیدن آن را پرینت کنید. پرینتر حرارتی قابل حمل Memobird می تواند یادداشت ها، لیست های خرید و … شما را بدون جوهر پرینت گرفته و تنها با 60 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.پرینتر حرارتی قابل حمل به نام Memobird طراحی شده است

جمع و جور و قابل حمل

این پرینتر حرارتی قابل حمل فوق العاده جمع و جور و قابل حمل در رنگ های سبز، صورتی یا خاکستری و … مناسب برای چاپ همه موارد مورد نیاز روی کاغذهای کوچک یادداشت است. پرینتر Memobird  به عنوان یک چاپگر و پیام رسان شخصی به شما اجاره می دهد که به سرعت پیام و متن و عکس و حتی دستخط، استیکرها و … را مستقیما از گوشی های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترهای روزمیزی حتی بدون اتصال به اینترنت پرینت کنید.

شما قادر به ارسال و دریافت های پیام های کاغذی به دیگران نیز خواهید بود و می توانید حجمی از پیام های دریافت شده را روی دیوار خود نصب کنید تا پیام های دیگران همیشه جلوی چشمتان باشد و یادآوری روزهای خوب شما باشد.

از آنجایی که این پرینتر بدون جوهر است، می تواند دوستدار محیط زیست تلقی شود و با حجم کوچک پرینت در مصرف کاغذ نیز صرفه جویی کند. چاپگر حرارتی memobird به شما کمک خواهد کرد تا پیام و موارد و نوشته هایتان را سازماندهی کنید. این پرینتر قیمت خوبی دارد و می تواند از جانب بسیاری از مردم نیز مورد استقبال قرار گیرد، چرا که به راحتی با گوشی های موبایل سینک شده و می تواند عمل پرینت را به راحتی برای شما انجام دهد. به نظر شما این پرینتر که بدون جوهر عمل می کند تا چه میزان می تواند از جانب کاربران مورد استقبال قرار گیرد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها