پرینتر سه بعدی Mini Delta ؛ ارزان و کاربردی

0
964
پرینتر سه بعدی Mini Delta ؛ ارزان و کاربردی

پرینتر سه بعدی Mini Delta شرکت Monoprice را می توان یکی از ارزان ترین پرینتر های سه بعدی دانست که توسط این شرکت محبوب مونتاژ می شود. پرینتر سه بعدی Mini Delta با قیمتی در حدود 160 دلار به فروش می رسد. این محصول کاملا فلزی است و سازوکار متفاوتی نسبت به پرینترهای دیگر دارد اما خروجی آن ها یکسان است.

پرینتر سه بعدی Mini Delta کیفیت بسیار خوبی را روی پلفرم 4.3 در 4.7 ایجاد می کند. به طور کلی به این پرینتر ها دلتا گفته می شود، زیرا مکانیسم اکسترودر توسط سه بازو حرکت می کند. این بازوهای متجرک دقت و سرعت بیشتری را با خود به همراه دارند.

با توجه به قیمت این محصول، پرینتر سه بعدی Mini Delta قابلیت های مختلفی دارد، با استفاده از پلتفرم گرمایشی این محصول می توانید رشته های 1.75 میلی متری شامل PLA, ABS و همچنین چوب، مس، استیل و برنز را مورد استفاده قرار دهید. برخلاف پرینترهای سه بعدی موجود در بازار نیازی به رشته های filament مخصوص نیست و می توانید آن را از محیط های مختلف خریداری کنید.

این پرینتر سه بعدی از نرم افزار برش CURA که اوپن سورس است بهره می برد، از این رو اگر نیاز به اطلاعات مختلفی در این زمینه دارید می توانید از اینترنت اطلاعات بسیاری به دست آورید.پرینتر سه بعدی Mini Delta شرکت Monoprice را می توان یکی از ارزان ترین پرینتر های سه بعدی دانست

اتصال به پرینتر سه بعدی Mini Delta

اتصال به پرینتر سه بعدی Mini Delta بسیار ساده است و می توانید از کارت های میکرو اس دی، وای فای و همچنین پورت USB استفاده کنید. از دید بسیاری کالیبراسیون خودکار این محصول شرایط بسیار ساده ای را برای کاربران و استفاده آن ها از این محصول ایجاد می کند. همچنین اگر از کارت میکرو اس دی استفاده کنید به دلیل وجود یک صفحه نمایش رنگی عملیات پرینت گرفتن برای شما بسیار ساده خواهد بود.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این پرینتر سه بعدی هیچ محافظی در مورد گرما ندارد و باید به طور کامل مراقب خود و اطرفیانتان باشید. این پرینتر بسیار سبک است و وزنی در حدود 10.2 پوند است که در مقایسه با سایر محصولات بسیار سبک است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها