چطور پسورد های ذخیره شده در مرورگر کروم اندروید را مشاهده کنیم؟

0
636
چطور پسورد های ذخیره شده در مرورگر کروم اندروید را مشاهده کنیم؟

مشاهده پسورد های ذخیره شده در مرورگر کروم یک قابلیت کاربردی است که کاربران گوشی های اندرویدی می توانند از آن بهره مند شوند، با استفاده از این قابلیت می توانید به رمز های عبور ذخیره شده دسترسی پیدا کنید، آن ها را حذف کرده و برای دیگران ارسال کنید. در این بخش قصد داریم به مرور این ترفند کاربردی بپردازیم.

مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در مرورگر کروم

عملیات یاد شده را با بازکردن مرورگر کروم آغاز می کنیم. پس از وارد شدن نرم افزار باید گزینه سه نقطه را انتخاب کنید، جایگاه این گزینه بستگی به ورژن مرورگر شما دارد و بر اساس آن ممکن است تغییر کند.

در این قسمت گزینه Settings را انتخاب کنید و وارد تنظیمات مرورگر خود شوید.

پس از ورود به بخش تنظیمات Passwords را انتخاب کنید.

در بخش پسور د ها می توانید تمام رمزهای عبور ذخیره شده را در این بخش مشاهده کنید. این لیست بر اساس حروف الفبا URL وب سایت طبقه بندی شده اند.

شما می توانید تمام آدرس هایی که پسورد خود را ذخیره کرده اید را مشاهده کنید. نام کاربری شما در این آدرس ها در اختیار شما قرار می گیرد.

پس از مشاهده وب سایت و نام کاربری هر کدام از آدرس ها را که نیاز داشتید انتخاب کنید و وارد صفحه آن شوید.

در این بخش قابلیت های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آدرس سایت، نام کاربری و رمز عبور خود را مشاهده کنید، همچنین در این بخش امکان حذف این موارد نیز وجود دارد. که در بخش های بعدی آن ها را مرور می کنیم.

اگر قصد دارید رمز عبور خود را مشاهده کنید باید آیکون چشم را انتخاب کنید. در این بخش نیاز دارید که رمز عبور گوشی هوشمند خود را وارد کنید یا از حسگر اثر انگشت خود کمک بگیرید.

حال می توانید رمز عبور نام کاربری خود را مشاهده کنید و امکان کپی کردن آن نیز وجود دارد.

مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در مرورگر کروم

چطور رمز های عبور مرورگر کروم را حذف کنیم؟

برای حذف پسورد ها باید مسیری مشابه مشاهده رمز های عبور را طی کنیم. پس از وارد شدن به حساب کاربری مورد نیاز در بالا سمت راست آیکون سطل زباله وجود دارد تا اطلاعات وب سایت موجود در مرورگر کروم شما حذف شود. در نظر داشته باشید که پس از انتخاب این آیکون تاییدیه ای برای شما ارسال نمی شود، از این رو اطمینان پیدا کنید که قصد دارید به حذف اطلاعات خود بپردازید. زیرا پس از انتخاب این آیکون رمز عبور شما برای همیشه از حافظه کروم خذف می شود.

چطور رمز های عبور مرورگر کروم را حذف کنیم؟

چطور از رمز های عبور در کروم خروجی بگیریم؟

در نظر داشته باشید برای گرفتن خروجی در کروم باید وارد بخش یاد شده شوید. از این رو مرورگر کروم خود را اجرا کنید. در بالا سمت راست گزینه سه نقطه را انتخاب کنید و در انتهای این بخش گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

در بخش تنظیمات باید وارد فیلد پسوردها شوید.

در این بخش همانطور که بیان شد می توانید نام های کاربری خود را مشاهده کنید و در صورت وارد شدن به هر کدام از آن ها می توانید با استفاده از روش یاد شده پسورد مورد نظر را کپی کنید.

با این وجود برای خروجی گرفتن باید در سمت راست بالا گزینه سه نقطه را انتخاب کنید و در این بخش یک گزینه در اختیار شما قرار دارد و باید گزینه Export Password را انتخاب کنید.

در این مرحله باید پسورد گوشی خود را انتخاب کنید. همانطور که در مراحل قبل بیان شد می توانید با حسگر اثر انگشت از این مرحله عبور کنید.

در این بخش گزینه Export Password را انتخاب کنید.

حال می توانید انتخاب کنید که پسورد ها از طریق چه نرم افزاری خروجی گرفته شود. در این بخش واتس آپ و تلگرام نیز حضور دارند.

در انتها در نظر داشته باشید که خروجی که از رمز های عبور خود می گیرید در یک محل امن ذخیره شود، در صورتی که این رمز های عبور را برای فردی ارسال کنید وی می توانید به تمام حساب های کاربری شما و رمز های عبورتان دسترسی پیدا کرده و آن ها را مورد استفاده قرار دهد.

با استفاده از روش یاد شده می توانید از رمز های عبور و پسورد های خود خروجی بگیرید و آن ها را در محلی امن ذخیره کنید.

چطور از رمز های عبور در کروم خروجی بگیریم؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها