پس از 2 سال خودروهایتان را تحویل می گیرید

0
244
اولین تحرکات خودروسازان ایرانی در سال 98

خودروسازان ایرانی که از 2 سال گذشته به تحویل خودروهای پیش فروش شده اقدام نکرده اند حالا قرار است تا پایان مهر ماه همه تعهداتشان را عملی کنند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، خودروسازان ایرانی از 2 سال گذشته تعهداتی نسبت به تحویل خودروهای پیش فروش شده موظف شدند اما هنوز خبری از عمل به این تعهدات نیست.

اگرچه روزانه بخشی از تولیدات این خودروسازان به فروش فوری می رسد اما هنوز پیش فروش های قبلی تحویل داده نشده اند.

اما حالا وزارت صنعت گویی خودروسازان را موظف کرده که تا پایان مهرماه تعهدات پیش فروشی خود را اجرایی کنند.

بنابراین گزارش، فرشاد مقیمی از فشاری که وزارت صنعت، معدن و تجارت بر خودروسازان می آورد گفته است. او با تاکید بر ضرورت انجام به موقع تعهدات از سوی دو خودروساز در حوزه پیش فروش‌های خودرو مربوط به سال ٩٧، گفت: بر اساس دستوری که به دو خودروساز بزرگ کشور داده شده، باید نسبت به ایفای به موقع تعهدات اقدام شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه بر این اساس برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که کل تعهدات خودروسازان در سال ٩٧ حداکثر تا مهرماه سال جاری ایفا شود، افزوده که این برنامه به طور قطع در سال ٩٨ اجرایی خواهد شد و جای نگرانی از بابت ایفای تعهدات خودروسازان وجود ندارد.

طبق اعلام وزارت صمت، تعهدات جدید خودروسازان مبنی بر پیش فروش‌های صورت گرفته در سال ٩٨ نیز به طور قطع به موقع انجام می‌شود که بر این اساس، هر یک از خودروسازان مکلف هستند حداقل ۵۵٠ هزار دستگاه خودرو را در سال جاری تولید کنند که در مجموع یک میلیون و ١٠٠ هزار دستگاه خودرو در سال جاری تولید و روانه بازار خواهد شد.

این در حالی است که سایپا و ایران خودرو هنوز خودروهایی که قرار بوده شهریور 97 تحویل دهند تحویل نداده اند و مشتریان این خودروسازی ها هنوز سردرگم هستند به خصوص مشتریانی که خودروهای رنو یعنی ال 90 و ساندرو ثبت نام کرده بوده اند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها