پلیس برای تصادف با دیوار اپل کروکی کشید

0
680

کالاسودا_پلیس ایالات متحده برای تصادف با دیوارهای اپل کروکی کشید. اگر خبر کروکی کشیدن پلیس آن هم برای برخورد با دیوار برایتان عجیب است، متن خبر را از دست ندهید .

طراحی دیوارهای اپل پارک همیشه جزو موضوعات جذاب برای کاربران محسوب شده است. دیوارهایی که به لحاظ زیبایی و طراحی خیره کننده منحصر به فرد هستند.

اما اکنون به نظر می رسد این زیبایی به ضرر اپل تمام شده و این شرکت با دیوارهای خود دچار چالش شده است .حال حاضر  ساختمان بزرگ اپل دارای حداقل ۱۳ هزار  کارمند است.

این کارمندان پشت ۳۰۰۰ قطعه دیوار شیشه ای مشغول به کار هستند. اما برخورد ناخواسته تعدادی از این کارمندان با  دیوارهای کم وبیش نامرئی مشکلاتی را به وجود آورده است و کار را به پلیس و کروکی کشیدن کشانده است.

اما ماجرا از چه قرار است ؟ طراحی شیشه ای بسیاری از دیوارهای ساختمان مرکزی جدید اپل موجب برخورد افراد حواس پرت با آنها و وقوع جراحاتی شده که کار را به تماس با پلیس کشانده است.

اما این نخستین باری نیست که اپل در این زمینه دچار حاشیه می شود، چرا که مدتی پیش نیز ۲ کارمند اپل با این دیوارهای شیشه ای برخورد کرده اند. هنوز مشخص نیست آیا اپل در واکنش به این مشکل قصد دارد تغییری در طراحی ساختمان های شیشه ای خود بدهد یا به نصب علائم هشدار دهنده اکتفا خواهد کرد.

اما نکته جالب ماجرا این جا است که تنها کارمندان شرکت اپل نیستند که از این دیوارها شکایت دارند، بلکه تعداد زیادی از شهروندان عادی که برای بازدید از اپل پارک به این ساختمان مراجعه می کنند معتقدند این نوع طراحی در بلندمدت حاشیه ساز خواهد بود. موضوع اصلی اما هزینه هایی است که اپل برای ساخت این مجموعه صرف کرده است. باید دید ماجرا به کجا ختم می شود.