چطور در یوتیوب پلی لیست ایجاد کنیم؟

0
3255
چطور در یوتیوب پلی لیست ایجاد کنیم؟

اگر دوست دارید که تعداد ویدئوهای مورد علاقه خود را در یوتیوب لیست کنید، باید بگوییم که این کار خیلی سخت نیست و با مقاله پیش رو می توانید آن را به سادگی انجام دهید.

ساخت پلی لیست در یوتیوب

پلی لیست ها یا لیست های پخش فقط برای پخش موسیقی و سفرهای جاده ای مناسب نیستند. می توانید آنها را برای ویدئو و فیلم ها نیز تهیه کنید، حتی فیلم های YouTube . شاید شما فقط بخواهید فیلم های یوتیوب مورد علاقه خود را سازماندهی کنید یا شاید به دلایلی به لیست پخش پشت سر هم نیاز دارید. ایجاد لیست پخش در YouTube بسیار ساده است، در زیر با روش های انجام این کار آشنا خواهید شد. در اینجا نحوه ایجاد لیست پخش در YouTube آورده شده است.

وارد اکانت گوگل خود شوید

مرحله 1: برای ورود به اکانت یوتیوب به اکانت گوگل نیاز دارید و برای ساخت یک لیست پخش، به یک حساب یوتیوب نیاز خواهید داشت. و بنابراین، اگر حساب Google ندارید ، باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس با آن حساب به یوتیوب وارد شوید.

اولین ویدئوی خود را مشخص کنید

مرحله 2: اولین ویدیوی یوتیوب را برای پلی لیست خود پیدا کنید. پیش بروید و یکی از فیلم هایی را که می خواهید در لیست پخش جدید خود قرار دهید انتخاب کنید و به صفحه یوتیوب خود بروید.

زدن آیکون سیو

آیکون Save زیر ویدئو را انتخاب کنید. در صفحه یوتیوب خود و زیر خود ویدیو ، نماد ذخیره به نام Save را انتخاب کنید. این نماد مانند سه خط افقی که با یک علامت + مشخص شده اند در زیر ویدئو مشخص شده اند.

وارد اکانت گوگل خود شوید

پلی لیست جدید ایجاد کنید

منویی که ظاهر می شود ، گزینه های مختلفی را برای ذخیره فیلم انتخابی خود ارائه می دهد. در اصل ، شما می توانید ویدیو را در لیست های پخش دیگر خود ذخیره کنید ، آن را در یکی از لیست های پخش از پیش تعیین شده YouTube (مانند Favorite یا Watch later) ذخیره کنید ، یا می توانید یک لیست پخش جدید ایجاد کنید و فیلم را در لیست جدید ذخیره کنید. طبق همین مرحله جلو بروید و بخش create new playlist را از فهرست انتخاب کنید.

نام انتخاب کنید

هنگامی که لیست جدید را ایجاد کردید، همان فهرست را باز کنید تا به شما در ساخت لیست پخش کمک کند. در فهرست باز شده، درون کادر نوشتاری نام مورد علاقه لیست پخش جدید خود را تایپ کنید.

نام انتخاب کنید

سطح امنیتی را تعیین کنید

در همان منوی باز شده، می توانید سطح امنیتی که می خواهید را انتخاب کنید. از میان منوی کشویی که دارای گزینه ای به نام Privacy است، می توانید گزینه های Public ، Unlisted یا Private انتخاب کنید. عمومی یا public به این معنی است که لیست پخش شما توسط هر فردی قابل جستجو یا مشاهده است. لیست نشده یا unlist یعنی هر کسی که پیوند لیست پخش شما را دارد می تواند آن را مشاهده کند. خصوصی یا private بدان معنی است که شما تنها کسی هستید که می توانید لیست پخش را مشاهده کنید.

دکمه Create را بزنید

پس از انجام این مراحل دکمه create را بزنید تا پلی لیست شما ساخته شود.

سطح امنیتی را تعیین کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها