پمپ دوچرخه شیائومی میجیا: اولین پمپ باد قابل حمل دوچرخه

0
934
پمپ دوچرخه شیائومی میجیا: اولین پمپ باد قابل حمل دوچرخه

پمپ دوچرخه شیائومی را باید آخرین محصول این کمپانی در نظر گرفت که می تواند تایر توپ، دوچرخه، موتور سیکلت و حتی اتومبیل را باد کند. این کار بسیار ساده است و می تواند در انرژی ما برای پرکردن دستگاه ها صرفه جویی کند.

پمپ دوچرخه شیائومی یک منبع قدرت و یک لوله فشار بالا دارد. در قسمت جلوی این محصول یک مانیتور وجود دارد که حالت ها و فشار تایر ها را نشان می دهد. در دکمه های پایینی نیز می توان به کنترل حالت مورد نیاز پرداخت. دکمه های فیزیکی این محصول در مقایسه با دکمه های صفحه نمایش لمسی به خصوص در هنگام استفاده در شب جالب تر است.

پمپ دوچرخه شیائومی میجیا در هر دو طرف دریچه های هواوی را دارد که هنگام باد شدن تایر آن را خنک نگه دارد و از گرم شدن این وسیله کاربردی جلوگیری می کند.

پمپ دوچرخه شیائومی میجیا برای چه محصولاتی مناسب است؟

پمپ دوچرخه شیائومی میجیا دارای فشار 150PSI است که می تواند به راحتی دوچرخه، موتور و تایر اتومبیل را باید کند. این پمپ دارای سنسور دیجیتالی است که می تواند فشار دقیق تایر را اندازه گیری کند. فشار شارژ شده می تواند به طور منظم توسط دستگاه آزمایش شود، این موضوع روی ایمنی تاثیر بسیار زیادی دارد.پمپ دوچرخه شیائومی میجیا برای چه محصولاتی مناسب است؟

به طور کلی پمپ دوچرخه یاد شده می تواند 5 چرخ اتومبیل، 8 تایر دوچرخه و یا 6 تایر موتور سیکلت را پر کند. این محصول 4 سرعت دارد و به ترتیب می توان انتظار زمان 8، 3 ، 6 و یک دقیقه را برای این فرایند داشت. این محصول که به عنوان یک پمپ قابل حمل و اضطراری مناسب است، عملکرد خوبی را در اختیار قرار می دهد و در حدود یک دقیقه می توانیم تایر دوچرخه را باد کنیم.

توجه دشاته باشید که این محصول دکمه روشن خاموش شدن ندارد و در صورت قرار گرفتن لوله روی جایگاه تیوپ باد کردن تایر آغاز می شود و زمانی که لوله در جایگاه خود قرار می گیرد پمپ به طور خودکار خاموش می شود، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که برای خاموش شدن این محصول حدود 3 دقیقه زمان نیاز است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها