پنج ویژگی پنهان و جذاب در iOS 14

0
2551

کنفرانس توسعه دهندگان جهانی 2020 اپل (WWDC) توجه زیادی به iOS 14 داشت، نسخه جدید سیستم عامل گوشی همراه با  نام iOS 14 ویژگی‌های جدیدی شامل طراحی مجدد صفحه اصلی آیفون، فیلم تصویر در تصویر، ابزارک ها، رابط کاربری جدید سیری، برنامه ترجمه جدید و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما بسیاری از ویژگی‌های جالب دیگری نیز در این سیستم عامل وجود دارد که اپل در رویداد WWDC به آن نپرداخته است.

ویژگی اول: ضربه زدن در پشت آیفون

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress؛ سیستم iOS 14 دارای یک ویژگی مخفی به نام “Back Tap” است که به شما این امکان را می‌دهد با ضربه زدن به پشت آیفون و ضربه دبل یا سه تایی، عملکردهای مختلفی مانند عکس گرفتن، باز کردن مرکز کنترل، تعویض برنامه و … را انجام دهید.

ویژگی دوم: شاخص ضبط صدا

اپل در iOS 14، یک ویژگی امنیتی به نام شاخص ضبط دوربین و میکروفن را در نوار وضعیت قرار داده است. شاخص ضبط در هربار که از میکروفن یا دوربین استفاده می‌شود به کاربران هشدار می‌دهد.

ویژگی سوم: نمایش قابلیت‌های هدفون

این یک ویژگی دسترسی جدید برای کم شنوایان است، که صداهای نرم را تقویت کرده و فرکانس را تنظیم می‌کند. این ویژگی با AirPods Pro، AirPods، EarPods، Powerbeats، Powerbeats Pro و Beats Solo Pro کار می‌کند.

ویژگی چهارم: فیلتر اس ام اس

اپل یک ویژگی فیلترگذاری پیام کوتاه را در برنامه پیام‌ها اضافه کرده است. اکنون برنامه به طور خودکار پیامک‌های شما را به دسته‌های مختلفی از جمله معاملاتی، تبلیغات یا ناخواسته فیلتر می‌کند.

ویژگی پنجم: جستجوی ایموجی

اپل ویژگی جستجوی ایموجی را به iOS 14 اضافه کرده است؛ کاربران قادر خواهند بود به سرعت در جستجوی ایموجی؛ ایموجی مورد نظر خود را پیدا کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها