پهبادهای Star Mini اینتل در آسمان  CES

0
405
پهبادهای Star Mini اینتل در آسمان  CES|کالاسودا

پهبادهای Star Mini اینتل در آسمان  CES|کالاسوداکالاسودا_شرکت اینتل در جریان نمایشگاه  CES  از مدلی جدید از پهبادهای  مینی  موسوم به  star mini  رونمایی کرد . پهبادهایی که با توجه به ظاهر زیبا و کاربرد ساده ، جزو جذاب ترین های نمایشگاه امسال هستند.

اگرچه اینتل هنوز در خصوص  قیمت این محصول چیزی نگفته است ، اما این شرکت اعلام کرده از فناوری پیشرفته موقعیت یابی و شناسایی موانع در طراحی این پهباد بهره گرفته که موجب می شود بتوان تا ۱۰۰ پهباد استارمینی را در آن واحد در هوا به پرواز درآورد، بدون آنکه نگرانی در مورد برخورد آنها با یکدیگر وجود داشته باشد.

البته شایان ذکر است که برخی از گزارش ها حکایت از آن دارند که شاید این پهباد، اساسا برای عرضه عمومی آماده نشود و تنها برای مقاصدی خاص مورد استفاده قرار گیرد . پهپادها معمولا برای حرکت در فضای باز طراحی شده اند و در صورت پرواز در اتاق های بسته به سرعت به در و دیوار برخورد  می کنند، اما star mini  برای پرواز در داخل اتاق ها تولید شده است .

شاید به همین خاطر هم باشد که احتمال می رود این پهباد تنها برای مقاصدی مشخص طراحی شده باشد و در اختیار عموم قرار نمی گیرد . چرا که این محصول ، می تواند بدون اینکه مشکلی برای افراد و اشیای موجود در یک اتاق ایجاد کند، به پرواز درآید.افزون بر این ها ،  starmini  بدون نیاز به GPS  کار می کند. البته  برخی از منابع نیز اعلام کرده اند؛ این پهپاد بیشتر برای تفریح و سرگرمی و اجرای نمایش های هوایی محدود طراحی شده است.