پول دیجیتالی  Digmine فاسد از کار درآمد

0
355

پول دیجیتالی  Digmine فاسد از کار درآمد|کالاسوداکالاسودا_پول دیجیتالی Digmine  با مشکلات متعددی که برای فیسبوک به وجود آورده به شدت حاشیه ساز شده است .اخیرا bot  سارق پول دیجیتال  digmine    با انتشار در فیسبوک ، بسیاری از کاربران را نقره داغ کرده است .

این بدافزار، در قالب یک فایل ویدئویی مستهجن مخفی شده است . بنابراین افرادی که به دنبال چنین محتواهایی می گردند در دام یک تله همه جانبه قرار می گیرند.

خوشبختانه یا متاسفانه ، این تله تنها روی کامپیوترهای شخصی ( PC )  فعال می شود ، البته کامپیوترهایی که از فیسبوک نیز استفاده می کنند . نکته کلیدی تر این که این بدافزار روی مرورگر کروم سریع تر نصب می شود تا دیگر مرورگرها .

اگر فایل یادشده که با فرمت زیپ فشرده شده بر روی دیگر رایانه ها باز شود، بدافزار مذکور فعالیت های تخریبی خود را آغاز می کند.  Digmine خود را از طریق فهرست تماس کاربران پیام رسان فیس بوک برای دیگر افراد نیز ارسال می کند و لذا کاربران باید از باز کردن فایل های مشکوک خودداری کنند.

به نظر می رسد ؛ همزمان با افزایش محبوبیت پول های دیجیتال تلاش هکرها برای سرقت آنها افزایش یافته و از همین رو طراحی انواع ویروس و بدافزار به همین منظور شدت گرفته است .Digmine نوعی  bot  سارق است که به سرعت از طریق پیام رسان فیس بوک در حال انتشار است و بسیاری از کاربران را در سراسر جهان آلوده کرده است.

 بر اساس آمارهای منتشر شده Digmine که در کره جنوبی به شدت فعال است در کشورهایی همچون ویتنام، آذربایجان، اوکراین، فیلیپین، تایلند و ونزوئلا مشاهده شده است و ممکن است به زودی در کشورهای دیگری نیز مشاهده شود.