پیانوی خودآموز هوشمند یاماها هدیه ارزشمند برای مخاطبان

0
599
پیانوی خودآموز هوشمند یاماها هدیه ارزشمند برای مخاطبان|کالاسودا

پیانوی خودآموز هوشمند یاماها هدیه ارزشمند برای مخاطبان|کالاسودا

کالاسودا_ شرکت ژاپنی یاماها  پیانویی هوشمند طراحی کرده که به کاربران آموزش می دهد چگونه پیانو بنوازند. پیانویی که می تواند برای مبتدی های خودآموز هدیه ای ارزشمند باشد.

اگرچه روزهای تابستان اندک اندک به پایان می رسند، اما یکی از جذاب ترین محصولات تابستان امسال پیانوی هوشمند یاماها است. پیانویی که برای افراد مختلف جذابیت هایی بی شمار دارد.

تابستان ها فرصت مناسبی است تا دانش آموزان و دانشجویان در ساعات بیکاری خود، سری به کلاس های آموزشی بزنند.یکی از محصولاتی که اخیرا وارد بازار علاقه مندان به موسیقی شده . پیانوی هوشمندی است که می تواند به صورت خودآموز به شاگردان کلاس های خصوصی تدریس کند.

اگرچه این روزها در فضای مجازی یا محیط وب، نمونه های بی شماری از آموزش های مجازی برای افرادی که به یادگیری فنون نوازندگی علاقه مندند وجود دارد، اما موضوع اینجاست که وقتی ساز ، به صورت خودکار معلم شما باشد شرایط بسیار جذاب تر خواهد بود .

شرکت یاماها  با ارائه پیانوهای هوشمند تمام الکتریکی Clavinova پلی جدید بین کاربران پیانو نواز و اساتید برقرار کرده است.. این پیانو با استفاده از یک دستگاه هوشمند مبتنی بر سیستم عامل iOS  و چراغ های LEDبالای هر کلید به کاربران آموزش می دهد چگونه ساز بزنند.

شیوه یادگیری پیانو با این دستگاه نیز جالب است. چراغ های آبی و قرمز بالای هر کلید روشن می شوند و به کاربر نشان می دهند کدام کلید را باید فشار دهد. (چراغ های ال ای دی بالای کلید های سفید و آبی بالای کلید های مشکی).

همخوانی این ساز با دستیار صوتی الکسا از دیگر نکات مثبتی محسوب می شود که در توصیف این پیانو گفته می شود.

 اما یک خبر خوش برای اندرویدی ها هم وجود دارد .قرار است اپلیکیشن Smart Pianist  این پیانو سال آتی برای اندروید عرضه  شود.

علاوه برآن اگر کاربر بتواند نت های موسیقی را بخواند  یک جدول کورد برای هر آهنگی که می نوازد، روی آیپد کاربر نمایان می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها