پیش فروش اپل واچ سری 4 در هند آغاز شد

0
2323
پیش فروش اپل واچ سری 4 در هند آغاز شد

پیش فروش اپل واچ سری 4 در هند آغاز شدکالاسودا – پیش فروش ساعت هوشمند جدید اپل به نام اپل واچ سری 4 از پایه قیمتی 40 هزار روپیه (480 یورو) است. اکنون این کاربران می توانند سفارشات خود را از 19 اکتبر سفارش دهند.

افرادی که می خواهند با اندکی تخفیف این گوشی را بخرند، می توانند مدل 40 میلی متری را در قاب آلومینیومی طلایی در رنگ های صورتی و سفید را پیش سفارش دهند. اندازه‌ نمایشگر اپل‌ واچ سری ۴ در مدل کوچکتر به میزان ۳۵ درصد و در مدل بزرگتر به میزان ۳۲ درصد در مقایسه با نسل پیشین افزایش پیدا کرده؛ با این وجود اپل واچ سری ۴ باریک ‌تر از گذشته است و وزن آن هم در مقایسه با سری ۳ کاهش‌ یافته است.

اپل واچ سری 4 در ماه سپتامبر با صفحه نمایش بزرگتر، تراشه قدرتمندتر، اسپیکر قوی تر و ویژگی های بهبود یافته دیجیتال و بدنه سرامیکی عرضه شد.

یکی دیگر از دیگر تغییرات ظاهری ساعت هوشمند اپل اصلاح اهرم کناری و اضافه شدن ویژگی بازخورد لمسی (Haptic Feedback) است. کلید کناری نیز اصلاح شده و بیرون‌ زدگی آن از بدنه کاهش یافته است. پوشش پشتی اپل‌واچ از نوع سرامیک با رنگ مشکی است.

همچنین پردازنده‌ی توانمند S4 به‌کار رفته در نسل چهارم اپل واچ، بهبود دو برابری را نسبت به نمونه‌ به‌ کار رفته در نسل پیشین اپل واچ‌ تجربه کرده است. این ساعت هوشمند طبق گزارش ها به لطف تجهیز به جدید‌ترین سنسور‌های حوزه‌ سلامت در جهان، قابلیت سنجش ضربان قلب، بررسی ریتم قلب و سنجش ECG در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. به نظر می رسد همه این ویژگی های جذاب در قالب برندی پرطرفدار به نام اپل بتواند کاربران این محصولات خوش ساخت را راضی کند.

پیش فروش اپل واچ سری 4 در هند آغاز شد

ویژگی ای که نظر سالمندان را جذب می کند

جالب است بدانید که یکی دیگر از ویژگی های جذاب این ساعت، قابلیت تشخیص سقوط است که در حال حاضر به طور پیش فرض برای افراد زیر 65 سال سن غیر فعال است. این ویژگی که برای سالمندان به کار می رود، قادر است در هنگام سقوط شخص به زمین یک تایمر 15 ثانیه ای را فعال کرده و صداهایی تولید کند که اطرافیان متوجه افتادن فرد شوند. سپس تماسی با افراد نزدیکی که شماره آنها در لیست این ساعت ثبت شده ارسال می کند و در نهایت نیز با مرکز اورژانس تماس می گیرد. بنابراین این گجت می تواند در میان سالمندان نیز پرطرفدار باشد.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها