پیش فروش موبایل های جدید نوکیا با قیمتی مناسب آغاز شد

0
4327
پیش فروش موبایل های جدید نوکیا با قیمتی مناسب آغاز شد

پیش فروش موبایل های جدید نوکیا با قیمتی مناسب آغاز شدکالاسودا- پیش فروش موبایل های جدید نوکیا از امروز در روسیه آغاز می شود. اچ ام دی گلوبال که این روز ها برند نوکیا را متحول کرده این روز های به شدت مشغول رونمایی از محصولات جدید خود است و قصد دارد دو محصول جدید خود یعنی نوکیا 3.1 پلاس و نوکیا 7.1 پلاس را به زودی در اختیار کاربران قرار دهد پیش فروش این گوشی های موبایل در حال حاضر تنها در این کشور میسر است.

بر اساس اخبار موجود پیش فروش موبایل های جدید نوکیا با قیمت مناسبی آغاز می شود و علاقه مندان این برند مشهور می توانند گوشی موبایل نوکیا 7.1 پلاس را با قیمت 250 یورو ( نسخه 32 گیگابایتی و رم نرم افزاری سه گیگابایتی) پیش خرید کنند و موبایل دیگر این برند یعنی نوکیا 3.1 پلاس نیز با قیمت 170 یورو پیش فروش خود را آغاز می کند. این گوشی موبایل نیز در نسخه 32 گیگابایتی با رم نرم افزاری سه گیگابایتی پیش فروش می شود.

نوکیا 7.1 پلاس برترین میان رده این برند مشهور

نوکیا پردازنده اسنپدراگون 710 را برای میان رده خود در نظر گرفته است. این برند قدرتمند قصد دارد با استفاده از این پردازنده خیال کاربران را بایت مشکلاتی احتمالی راحت کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. نسخه ارزان قیمت تر رم نرم افزاری چهار گیگابایتی دارد و از حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده می کند. نسخه دیگر رم نرم افزاری شش گیگابایتی است که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بسیار مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با اندروید هشت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نوکیا 7.1 پلاس صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد. این گوشی هوشمند که از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد و از رزولوشن 2246 در 1080 استفاده می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی هوشمند دارای باتری 3400 میلی امپر خواهد بود.

نوکیا قصد دارد تجربه موفق نسخه قبل را روی گوشی جدید خود نیز تکرار کند و گوشی موبایل خود را با دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی روانه بازار فروش کند.نوکیا دوربین سلفی این گوشی هوشمند را 20 مگاپیکسل در نظر گرفته است.

پیش فروش موبایل های جدید نوکیا با قیمتی مناسب آغاز شد

گوشی ارزان قیمت نوکیا با ویژگی های مناسب

نوکیا 3.1 پلاس با صفحه نمایش شش اینچی و بهره گیری از نسبت تصویر 18 به 9 یکی از برترین صفحه نمایش های گوشی های ارزان قیمت خواهد بود.این گوشی هوشمند با پردازنده مدیاتک پی 22 هلیو روانه بازار فروش می شود. نوکیا گوشی ارزان قیمت خود را دو نسخه روانه بازار می کند. این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری 2 گیگابایتی و حافظه 32 و همچنین رم نرم افزاری 3 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود که برای یک محصول ارزان قیمت شرایط فوق العاده ای محسوب می شود.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها