پیش فروش میان رده جذاب نوکیا آغاز شد

0
1270

کالاسودا- پیش فروش میان رده جذاب نوکیا در آلمان آغاز شد . نوکیا ۵.۱ یکی از زیبا ترین گوشی های میان رده است و به نظر می رسد بتواند فروش بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند . حال پیش فروش این گوشی بسیار زیبا در آلمان اغاز شده است و یک وب سایت فروش موبایل این گوشی هوشمند را در مرحله پیش فروش قرار داده است. البته در این میان یک نکته بسیار جالب وجود دارد که این وب سایت اعلام کرده است پیش فروش گوشی های خود را تا سه روز آینده ادامه خواهد داد اما تحویل این گوشی های هوشمند به این زودی ها نخواهد بود.

نوکیا هنوز زمان عرضه این گوشی هوشمند را در زمان معین اعلام نکرده است و این اقدام توسط یک خرده فروشی بسیار عجیب است اما در بخش توضیحات آمده است که افرادی که این خرید را انجام می دهند بین دو تا چهار هفته دیگر گوشی موبایل خود را دریافت می کنند این در حالی است که معمولا افرادی که گوشی های پیش فروش شده را خریداری می کنند معمولا در طول یک هفته گوشی موبایل خود را دریافت می کنند.

این وب سایت خرده فروشی نسخه ۱۶ گیگابایتی و رم نرم افزاری دو را با قیمت ۲۱۰ یورو معین کرده است و برای نسخه ۳۲ گیگابایتی و رم نرم افزای سه گیگابایتی قیمت ۲۳۸ یورو را در نظر گرفته است که کمی بالاتر از قیمت های اولیه ایی است که برای این دو نسخه به نظر می رسید.

تصاویر منتشر شده از نوکیا ایکس ۵  به خوبی نشان می دهد که این گوشی هوشمند ظاهر بسیار زیبایی دارد و دارای دو رنگ مشکی و آبی خواهد بود. از نظر ظاهری بسیاری از کاربران و علاقه مندان برند نوکیا این گوشی را یکی از زیباترین گوشی های تاریخ این برند قدرتمند دانسته اند و به همین دلیل نوکیا برای پرفروش تر شدن این مدل هزینه های بسیاری را متحمل شده است.

گوشی هوشمند یاد شده از یک صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ P در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و صفحه نمایش این دستگاه بسیار شبیه به نوا ۳ ای هوآوی است و در تصاویر منتشر شده بسیار جذاب بوده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای دو لنز است و لنز های ۱۳ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل برای دوربین اصلی تعریف شده است و دوربین سلفی نوکیا ۵.۱ نیز دارای لنز ۸ مگاپیکسلی است. در بخش باتری این موبایل نیز نوکیا یک باتری ۳۰۶۰ میلی آمپری را در نظر گرفته است که به نظر  می رسد عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

با توجه به این موضوع که گوشی های نوکیا به صورت رسمی وارد بازار ایران می شود نظر شما در مورد این میان رده چیست؟آیا نوکیا ۵.۱ را که با نام نوکیا ایکس ۵ به زودی روانه بازار خواهد شد را به عنوان یک میان رده تمام عیار قبول دارید؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها