سامسونگ و اپیک گیمز ؛ زوج طلایی بازار جهانی موبایل

0
419

کالاسودا- پیش فروش گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ با شرایط جالبی آغاز خواهد شد . کمپانی کره ایی سامسونگ در پیش فروش این گوشی هوشمند که مدعی برترین گوشی اندرویدی سال نیز است با استودیو اپیک گیمز همکاری خواهد کرد. این استودیوی سازنده بازی مشهور Fortinite است که در سال جاری طرفداران بسیار زیادی را در اطراف خودمی بیند و قصد دارد با همکاری بیشتری با پرفروش ترین برند بازار موبایل بتواند سابقه خوبی را به دست آورد . به همین دلیل امرود خبری منتشر شد که نشان می دهد طرفداران این بازی بسیار جذاب سود بسیار خوبی را از خرید این گوشی هوشمند به دست خواهند آورد.

طرفداران این بازی مهیج به طور معمول برای به دست آوردن برخی امکانات خرید های درون نرم افزاری را انجام می دهند که قیمت آن به حدود ۱۵۰ دلار می رسد و برای کاربران بسیار گران خواهد بود به همین دلیل کمپانی سامسونگ در نظر گرفته است این امکانات را به صورت پیش فرض در اختیار کاربرانی که گلکسی نوت ۹ را پیش فروش می کنند  قرار دهد. البته این خبر از جهات تبلیغاتی برای سازندگان این بازی نیز بسیار اهمیت دارد زیرا آن ها ریسک بسیار بزرگی را قبول کرده اند و بازی خود را قصد ندارند در استور رسمی گوگل قرار دهند و تنها آن را در وب سایت خود برای فروش در اختیار کاربران قرار می دهند. با این شرایط به نظر می رسد در روز هایی که بیشتر برند ها برای کاربران خود هدایای سخت افزاری قرار می دهند این کمپانی کره ایی قصد دارد این هدیه گران قیمت برای کاربران بازی های رایانه ایی به صورت رایگان قرار دهد.

البته سامسونگ هدایای دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته است که بسیار ارزشمند هستند. سامسونگ در کشور اندونزی یک تلویزیون را به صورت رایگان برای کاربران در نظر خواهد گرفت و در کشور های اروپایی نیز ساعت هوشمند سال گذشته خود را به کاربران هدیه می دهد که به نظر افرادی که قصد خرید این ساعت بسیار زیبا را دارند و در این مناطق هستند می توانند از این شرایط بسیار خوب استفاده کنند.

گلکسی نوت ۹ در رنگ ها مشکی و آبی و مسی با نام های تجاری Mystic Black ، Engineered Blue و Artisan Copper روانه بازار خواهد شد که در دو نسخه سعی دارد نیاز های کاربران را برطرف کند. نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه به زودی فروشش در آسیای شرقی آغاز می شود با قیمتی در حدود ۹۳۶ دلار فروخته خواهد شد و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۱۲۱۴ دلار در بازار عرضه خواهد شد. با این شرایط نسخه ۶۴ گیگابایتی روانه بازار نخواهد شد و باید منتظر این دو نسخه بود. در کشور های اروپایی نیز باید انتظار همین قیمت را داشته باشیم البه باید قیمت کمی بالاتر را برای کشور های اروپایی در نظر بگیریم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها