پیش فروش گوشی های آیفون ۲۰۱۸ به زودی آغاز می شود

0
985

کالاسودا_ زمان پیش فروش گوشی های موبایل آیفون مشخص شد. به نظر می رسد پیش فروش گوشی های آیفون سال جاری از روز ۱۴ سپتامبر شروع می شود. این خبر به صورت رسمی از کمپانی اپل منتشر نشد اما بر اساس اخبار موجود این موضوع واقعیت دارد، زیرا رونمایی از گوشی های موبایل آیفون سال ۲۰۱۸ در روز ۱۲ سپتامبر اتفاق می افتد و دو روز بعد زمان مناسبی برای آغاز پیش فروش است.

طبق زمان بندی عرضه گوشی های هوشمند آیفون، سه گوشی موبایل امسال در تاریخ ۲۱ سپتامبر روانه بازار فروش خواهند شد. علاوه بر این سیستم عامل IOS 12 در روز ۱۸ سپتامبر عرضه می شود. در حال حاضر نسخه آزمایشی این سیستم عامل در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است و احتمالا در روز های آتی نیز شاهد نسخه نهایی این سیستم عامل خواهیم بود.

شواهد نشان می دهد آیفون در سال جاری برنامه های کامل تری در مقایسه با سال های گذشته دارد. امسال آیفون در نظر دارد سه گوشی هوشمند روانه بازار فروش کند. کوچک ترین عضو این خانواده آیفون ایکس اس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است و نسخه ایکس اس پلاس نیز با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی برای فروش آماده می شود. نسخه دیگر آیفون ۹ است که اپل برای مقرون به صرفه تر شدن این گوشی هوشمند از پنل ال سی دی استفاده کرده است.

نکته قابل توجه در مورد این سه گوشی هوشمند استفاده از پردازنده یکسان ۷ نانومتری A12 است. این پردازنده مانند رویه هر سال، توسط کمپانی TSMC اپل ساخته و در سال جاری استفاده می شود. با توجه به اخبار موجود، در سه گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ از قابلیت حسگر تشخیص چهره سه بعدی استفاده شده و تنها مختص گران قیمت ترین گوشی سال نیست.

جدول برنامه ریزی کمپانی اپل در روز های رونمایی به شرح زیر است:

  • روز ۱۲ سپتامبر رونمایی از گوشی های آیفون
  • روز ۱۴ سپتامبر آغاز پیش فروش مدل های جدید برند آیفون
  • روز ۱۸ سپتامبر رونمایی از سیستم عامل IOS 12
  • روز ۲۱ سپتامبر آغاز فروش گوشی های هوشمند آیفون.

با توجه به اخبار منتشر شده و نزدیک بودن زمان عرضه این سری از گوشی های آیفون، شاهد خبر های بیشتری از کمپانی اپل در روزهای اخیر خواهیم بود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اپل می تواند در سال جاری سامسونگ و هوآوی را شکست دهد یا با چالش قیمت های پایین تر این دو برند به خصوص هوآوی مواجه خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها