پیش نمایش زنده از دستیار صوتی گوگل در بازار رسمی این شرکت رونمایی شد

0
391
پیش نمایش زنده از دستیار صوتی گوگل در بازار رسمی این شرکت رونمایی شد

پیش نمایش زنده از دستیار صوتی گوگل در بازار رسمی این شرکت رونمایی شدکالاسودا_ به تازگی خبری خیلی جالب در مورد شرکت گوگل و دستیار صوتی گوگل منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت تصمیم گرفته پیش نمایش زنده این دستیار صوتی را در بازار رسمی گوگل قرار دهد تا کاربران بیشتر با این دستیار صوتی آشنا شوند.

رونمایی از مدل پیش نمایش دستیار صوتی گوگل

برای شماهایی که تا به حال از دستیار صوتی گوگل در گوشی ، اسپیکر هوشمند یا هر جای دیگه ای استفاده نکرده اید ، می توانید به سایت رسمی بازار گوگل بروید و آشنایی بیشتری با این دستیار صوتی پیدا کنید.

نحوه دسترسی به این دستیار صوتی گوگل

حالا به بخش Google Mini Home رفته و در پایین این صفحه عبارتی با عنوان ( Try for yourself, Hey Google…) مشاهده می کنید. در ادامه یک میکروفن را در پایین این عبارت مشاهده خواهید کرد. حالا روی میکروفن کلیک کنید و در ادامه شاهد خواهید بود که این برنامه از شما درخواست می کند تا دسترسی های لازم را به آن اعطا کنید. حالا می توانید هر سوالی که دوست دارید از این دستیار صوتی بپرسید. جواب سوالات شما خیلی سریع نمایش داده می شود.

فقط به یاد داشته باشید که این برنامه در این بخش حالت پیش نمایش دارد و چون هیچ ارتباطی با گوشی یا دستگاه های هوشمند شما ندارد ، نمی تواند دستگاهی را روشن یا خاموش کند یا حتی فرمانی را اجرا کند.

پیش نمایش زنده از دستیار صوتی گوگل در بازار رسمی این شرکت رونمایی شد

برترین دستیار صوتی در جهان

دستیار صوتی گوگل و الکسا جز دستیارهای صوتی پرطرفدار و قوی در بازار جهانی اند که میلیون ها کاربر را به خود جلب کرده اند. در رتبه سوم دستیار صوتی محبوب اپل یعنی سیری قرار دارد. اگر شما تا به حال از دستیار صوتی گوگل استفاده نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که از این پیش نمایش دیدن کرده و این دستیار صوتی را امتحان کنید.

قطعا شرکت گوگل در چند ماه آینده باز هم افزونه هایی برای این دستیار صوتی ارائه خواهد کرد که می تواند کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند. شرکت گوگل تا به امروز سعی کرده تا کیفیت این دستیار صوتی را هر روز بهتر از قبل کند تا کاربران این شرکت از آن راضی باشند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به دستیار صوتی گوگل با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها