پیکسل بادزهای جدید گوگل گواهینامه بلوتوث دریافت می‌کنند

0
180

 طی رویداد MadeByGoogle که اکتبر گذشته برگزار شد، گوگل چند محصول سخت افزاری جدید از جمله دو نسخه پیکسل بوک گو، pixel 4 due، و نسل بعدی پیکسل بادز را رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gsmarena، از میان این محصولات فعلا تنها پیکسل بادز در مرحله نمونه اولیه برای تولید بوده اند و می‌توان امیدوار به تحقق ایرپادهای کاملا بی سیم این شرکت در آینده ای نزدیک شد.

پیکسل بادزهای جدید گوگل به تازگی در لیست جدید صدور گواهینامه بلوتوث مشاهده شده است. دو شماره مدل در این لیست وجود دارد: G1007 و G1008 . احتمالا با دو نوع پیکسل بادز طرف هستیم یا هر کدام از این سری های هندزفری دارای یک کیس شارژ است و برای همین دو گواهینامه دریافت شده است.

پیکسل بادز گوگل  از دستیار صوتی گوگل اسیستنت، تماس‌های هندزفری شفاف و صدای قوی برخوردار هستند. آنها برای راحتی گوش شما و بر اساس اسکن هزاران گوش طراحی شده ‌اند.

دریافت بلوتوث 5 برای این هندزفری‌ها تائید شده و در دسته “لوازم جانبی تلفن همراه” قرار می گیرد. گوگل قول داده بود که این پیکسل بادزها را ابتدای سال 2020 روانه بازار کند. با توجه به نزدیک بودن  این رونمایی با کنفرانس I/O گوگل، می‌توانید انتظار رسمی این محصولات را بعد از نمایشگاه بکشید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها