4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم

0
1907
4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم

گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی را می توان یکی از جذاب ترین گوشی های میان رده سال جاری است. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار زیادی دارد که باعث می شود به عنوان بهترین خرید میان رده به شمار رود. این گوشی هوشمند پیش فروش خود را به تازگی در بازار ایران آغاز کرده و در این بخش قصد داریم به بررسی 4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم، بپردازیم.

صفحه نمایش قدرتمند

با وجود اینکه در بخش صفحه نمایش گوشی های هوشمند سامسونگ طرفداران بسیاری دارند اما میان رده هواوی نیز در این بخش بسیار قدرتمند ظاهر شده، صفحه نمایش 6.15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی 415 شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند. هواوی برای گوشی هوشمند پی 30 لایت از پنل LTPS IPS LCD استفاده کرده است. بریدگی بسیار زیبای این گوشی هوشمند نیز باعث شده این محصول کمترین حاشیه صفحه نمایش را داشته باشد.

سخت افزار قدرتمند همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم پردازنده 12 نانومتری و بسیار قدرتمند کایرین 710 است، این پردازنده قدرتمند در کنار رم 4 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را در این بخش رقم می زند. هواوی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه 1 ترابایتی را نیز برای این محصول در نظر گرفته است. پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم

دوربین سه گانه و با کیفیت

گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی در بخش دوربین قدرت بسیار بالایی دارد، این گوشی هوشمند دارای سه لنز دوربین اصلی است، لنز اصلی 24 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در کنار لنز های فوق عریض و عمق تصویر شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. هواوی در این گوشی هوشمند در کنار لنز 24 مگاپیکسلی از لنز های 8  2 مگاپیکسلی نیز استفاده کرده و این لنزها می تواند شرایط جالب توجهی را به وجود آورند. میان رده بسیار زیبای هواوی قابلیت فیلم برداری فول اچ دی را برای کاربران در بخش دوربین اصلی ایجاد می کند.

در بخش دوربین سلفی نیز شاهد قدرتمنایی این محصول میان رده هستیم. در این بخش حضور لنز 32 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند شرایط جالب توجهی را به همراه دارد که مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

باتری قدرتمند و قابلیت شارژ سریع 18 واتی

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم باتری 3340 میلی آمپری این محصول است، این باتری لیتیوم یونی از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می برد و در مقایسه با سایر میان رده های هواوی شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد، این گوشی هوشمند برخلاف بسیاری از میان رده های این برند محبوب از پورت تایپ سی استفاده کرده و بدون شک مورد توجه کاربران قرار می گیرد.یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند پی 30 لایت (P30 Lite) هواوی بخریم باتری 3340 میلی آمپری این محصول است،

در این بخش تلاش کریدم به بررسی بهترین ویژگی های این گوشی هوشمند بپردازیم. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا پی 30 لایت بهترین میان رده سال بازار ایران لقب می گیرد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها