چرا هواوی نمی‌تواند تراشه‌سازان آمریکایی را 100 درصد رها کند؟

0
1596

«رن ژنگفی» موسس و مدیر اجرایی هواوی در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد هواوی نمی‌تواند 100 درصد تراشه‌سازان آمریکایی را از زنجیره تامین خود حذف کند، چراکه آنها نیز باید زنده بمانند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، وی در مصاحبه منتشر شده در South China افزود هواوی 90 درصد از نیروی کار خود را به سر کار بازگردانده و تولیدات مانند سابق ادامه دارد.

از وی سوال شد که آیا هواوی قادر خواهد بود تا زنجیره تامین خود را کاملا غیر آمریکایی De-Americanize کند؟

ژنگفی پاسخ داد: “این غیر ممکن است. شرکتهای آمریکایی هم باید زنده بمانند اما فقط طبق استانداردهای معین می‌توانند فروش کرده و محصولات خود را در بازار عرضه کنند. ما هنوز اجناس آمریکایی را در حجم بالا خریداری می‌کنیم. با این حال اگر آمریکا استانداردهای خود را تغییر دهد و به ما نفروشند، برایش جایگزین پیدا می‌کنیم. اما مهم این است که بیشتر تامین کنندگان آمریکایی همچنان می‌فروشند و فرایند خرید بدون نقص ادامه دارد.”

موسس هواوی در پاسخ به اینکه در حال کار روی 6G هستند گفت این کمپانی در مراحل ابتدایی فناوری 6G است و هنوز درگیر تئوری است. وی تاکید کرد 6G تا 10 سال آینده در دسترس نخواهد بود.

ژنگفی افزود کارکنان بخش تولید، تحقیق و توسعه {بعد از موج اول کرونا} به سر کار بازگشته و 90 درصد به حالت عادی بازگشته است و در بهار بیش از 20 هزار محقق،متخصص و مهندس اضافه کاری خواهند کرد.

وی تاکید کرد باید بیشتر کار کرد چراکه ممکن است با تحریم‌های بیشتر از جانب آمریکا روبرو شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها