چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم؟

0
778

گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی را می توان یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند سال جاری دانست. این گوشی هوشمند که به تازگی رونمایی شده است ویژگی های جالب توجهی دارد در این میان قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم.
اولین دلیل برای پاسخ به سوال اینکه چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم دوربین اصلی شگفت انگیز این گوشی هوشمند است. هواوی برای پرچمدار خود از چهار لنز به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته که شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند. حضور لنز 40 مگاپیکسلی در کنار لنز های تله فوتو، زاویه دید عریض و لنز ToF از دید بسیاری از کارشناسان این گوشی هوشمند را به عنوان برترین دوربین گوشی های موبایل معرفی کرده است.
موضوع دیگری که باعث می شود این گوشی هوشمند را انتخاب کنیم، پردازنده هقت نانومتری این گوشی هوشمند است که باعث می شود این گوشی هوشمند به راحتی از پس تمام امور برای یک کاربر حرفه ای بر آید. پردازنده کایرین 980 در کنار رم هشت گیگابایتی بدون شک تا مدتی طولانی مورد تایید کاربران خواهد بود.

باتری پرچمدار هواوی بسیار جذاب است

در کنار موارد یاد شده باتری این محصول خیره کننده است و یکی از پاسخ های جدی برای سوال اینکه چرا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بخریم باتری شگفت انگیز این محصول است. هواوی برای پرچمدار خود باتری 4200 میلی آمپری در نظر گرفته این باتری لیتیوم پلیمری قابلیت های بسیار زیادی از جمله شارژ معکوس و پشتیبانی از شارژر فوق سریع 40 واتی دارد که 70 درصد شارژ این گوشی هوشمند را در 30 دقیقه پر می کند.
نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟  از دید شما چه ویژگی های باعث می شود این گوشی هوشمند 880 یورویی را خریداری کنیم؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها